Gå til innhold

Hvor skal Bergenstreffet være  

33 stemmer

1. 1. Hvor skal Bergenstreffet være

• Åsane- ikea parkeringen
      4
    • Nesstun- Parkeringsplass til venstre for Statoil
      3
    • Lagunen
      4
    • Vestkanten
      14
    • Bergen sentrum- Strandkaien
      1
    • Kleppestø på Askøy
      0
    • Nordås, Kilden senter
      5
    • Oasen
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

aah skulle gjerne vært med men bilen står i garasjen med brukket travers, har en ny liggende men reiser på sjøen 14. feb! POKKER!!!

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det snakkes allerede om flere treff utover mot sommeren, så det er bare å følge med :)

Skrevet

Skal vi sette en frist på fredag for avstemningen?

Greit hvis alle gir tilbakemelding på hvilken helger som passer best slik at vi kan velge den helgen flest mulig kan delta :)

10. 17. eller 24 februar.

Skrevet

Man må bare sette en helg. Det nytter ikke å bli enig for uansett er det noen som ikke kan. Syns vi skal holde det til den 17. slik som det har blitt sagt tidligere.

Skrevet

Enig med STM5. Det bør i alle fall ikke crashe med BMWCCN Hordaland sin terminliste. Av alle ting. :)

Jeg swipper sikkert innom dersom dagen passer, men den 17. passer ikke og hadde den passet hadde jeg nok dratt på årsmøtet.

Skrevet

Så vidt jeg kan se er det bare 4 stk. som har meldt om at 17. feb ikke passer, og 25 stk som har stemt på sted. Det burde kunne bli en del folk da :)

Dumt at det krasjer med BMWCC sitt årsmøte, dette viste tydligvis ikke flere av oss, men slikt får vi ta sjekke bedre når vi planlegger neste treff.

Ser ut til at det er Vestkanten som blir stedet, søndag 17. feb. kl. 1300, tidspunktet.

Kan noen som er litt mer kjent på Vestkanten komme med forslag på hvor vi treffes? Ute ved fint vær?

Skrevet
Så vidt jeg kan se er det bare 4 stk. som har meldt om at 17. feb ikke passer, og 25 stk som har stemt på sted. Det burde kunne bli en del folk da :)

Dumt at det krasjer med BMWCC sitt årsmøte, dette viste tydligvis ikke flere av oss, men slikt får vi ta sjekke bedre når vi planlegger neste treff.

Ser ut til at det er Vestkanten som blir stedet, søndag 17. feb. kl. 1300, tidspunktet.

Kan noen som er litt mer kjent på Vestkanten komme med forslag på hvor vi treffes? Ute ved fint vær?

Da er det jo ikkeno problem!

Da kan jo alle som er medlemmer komme på Årsmøtet etterpå. Og medbestemme hvilke aktiviteter som skal gjennomføres i året som kommer.

F.eks. sosaile "sparkedekk"-treff,cruising,banekjøring(både asfalt og is...)osv,osv...

Benytt anledningen,da vel!!

Skrevet
Da er det jo ikkeno problem!

Da kan jo alle som er medlemmer komme på Årsmøtet etterpå. Og medbestemme hvilke aktiviteter som skal gjennomføres i året som kommer.

F.eks. sosaile "sparkedekk"-treff,cruising,banekjøring(både asfalt og is...)osv,osv...

Benytt anledningen,da vel!!

Fin anledning for BMWCCN å verve nye medlemmer også :)

Skrevet

ARRGH..... hva med 24 feb da? da funker det best for meg... ser at det funker for flere her inne, men som sagt, alltid noen som ikke kan. Selv om det er 25 som har stemt, så er det ikke sikkert alle som kommer til å møte opp.

Uansett om det blir 17. feb eller 24. feb, så bes det om at folk klarer å "oppføre" seg slik at ikke onkel blå ikke må fylle blokken sin med REG NUMRE...

Skrevet

Helt greit å bytte helg. Jeg ba folk om tilbakemelding på hvilken helger de kunne delta. Nesten ingen respons på dette gjør det ikke lett å sette en annen dato. Hvis noen ønsker det, kan de starte en avstemning for 17. eller 24 feb. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...