Gå til innhold

Hvor skal Bergenstreffet være  

33 stemmer

1. 1. Hvor skal Bergenstreffet være

• Åsane- ikea parkeringen
      4
    • Nesstun- Parkeringsplass til venstre for Statoil
      3
    • Lagunen
      4
    • Vestkanten
      14
    • Bergen sentrum- Strandkaien
      1
    • Kleppestø på Askøy
      0
    • Nordås, Kilden senter
      5
    • Oasen
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håpte på den 24 feb. også i og med at jeg har bilen min på lakkering og det er usikkert om at jeg får den til den 17 feb. Men jeg bøyer meg for flertallet.

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
er det ikke bare å ha det den 17 og den 24 da... eg kommer hvertfall på begge uansett...

Er ikke så altfor mye å finne på i bergen på søndagene. Jeg stiller no opp på veskanten, øverste platå klokken 3 på søndag den 24. februar. Så får vi håpe det kommer en hel drøss med folk og biler, samma hvilke biler dåkker måtte finne på å dra med, så lenge det er BMW folk som sitter inni:) hehe

Skrevet

høres kult ut med et treff på vestkanten :) kult å treffe andre BMW entusiaster.. 17 passer desverre ikke for meg, men 24 passer perfekt.

er aldri en dato det passer for alle, så noen må bare bestemme, så får vi håpe flest mulig møter opp! :D

Skrevet

Dato er den 17ende, dere som begynner å nevne 24 nå i det siste får stikke den 24. Var for den 17ende påmeldingslisten ble lagt opp til.

Vi ses på søndag kl 13 i vestkanten, nederst eller øverst i parkeringshuset?

Skrevet

Genialt forslag fra meg :) (tror jeg)

Det er etterhvert mange som melder at de bare kan 24. Mange har meldt at de kommer 17. så den holder vi på. Noen kan og vil begge helgene.

Mitt forslag er da å ha treff begge helgene. Første møtet blir vel mest å bli litt kjent med hverandre. Den 24 kan man ta et treff hvor man også planlegger f.eks et vårtreff, gjerne utenfor byen, i litt mer organiserte former. (Kan også diskutere mer jevnlige treff utover vinter og vår)

Bra eller? :wink:

Skrevet

Ja, det høres bra ut.. Jeg tar turen førstkommende søndag.. Og viss jeg er hjemme den 24. kommer jeg da også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...