Gå til innhold

Bimmers sin offisielle båttråd !


Thomaz
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kan bli verre ihvertfall; fikk beskjed i går, samme dag som jeg vurderte å hive ut båten, at motoren er stjålet av Litauere...

Fy f*** :evil:

Noe så utrolig kjiipt! Kondolerer! Du får vel ny fra forsikringen eller?

Håper den skal gå på forsikringen på nøstet siden den stod innelåst der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har tilbrakt pinsehelgen på sjøen?

Fredagen ble brukt til sjøsetting:P

På lørdag var det båttur med årets første bad, kjøring med tube, og selvfølgelig grilling! Alt i godt selskap med venner og kjente.

Søndag var det først skjærgårdsfrokost med reker og loff m/ majones! Etterpå var det rolig cruising og bare nyte det strålende været!

Kan det bli bedre?

Med så fint vær som det har vært i pinsehelgen er det ingen tvil om at den ble tilbrakt på sjøen. For min del lå vi fortøyd i uthavn med familie og venner, en ca 5 båter utenpå hvernadre på svai. Jeg tror det må ha vært rekordmange i middagsbukta denne helgen, for det var nesten st.hans tilstander hvor man kan gå tørrskodd fra den ene enden til den andre. Noen bilder fra helgen kommer når de blir lagt inn på datamaskinen.. :D

Hvor befant dere dere i helgen, Skillbill? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har tilbrakt pinsehelgen på sjøen?

Fredagen ble brukt til sjøsetting:P

På lørdag var det båttur med årets første bad, kjøring med tube, og selvfølgelig grilling! Alt i godt selskap med venner og kjente.

Søndag var det først skjærgårdsfrokost med reker og loff m/ majones! Etterpå var det rolig cruising og bare nyte det strålende været!

Kan det bli bedre?

Med så fint vær som det har vært i pinsehelgen er det ingen tvil om at den ble tilbrakt på sjøen. For min del lå vi fortøyd i uthavn med familie og venner, en ca 5 båter utenpå hvernadre på svai. Jeg tror det må ha vært rekordmange i middagsbukta denne helgen, for det var nesten st.hans tilstander hvor man kan gå tørrskodd fra den ene enden til den andre. Noen bilder fra helgen kommer når de blir lagt inn på datamaskinen.. :D

Hvor befant dere dere i helgen, Skillbill? :)

Strålende pinse, kjelen! 8)

Familien/gode venner, knallvær, og båtliv, da har man det som plommen i egget! :wink:

Vi lå ved/på Stensholmen i Onsøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det jo mye interessant! ;)

tenkte selv jeg skulle kjøpe meg båt når jeg kommer hjem. men klarer ikke bestemme meg for hva slags båt jeg skulle kjøpt?

har foreløpig snevret det ned til 2stk som virker interessante:

Master Miami 670

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17269258

58_-334307485.jpg

Smuggler 28" sportcruiser

http://bat.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1244146482

5121038_520x0.jpg

stor fin kabin/høyere forbruk (lite brukt kabin?) eller mindre båt/ubrukelig kabin/litt mindre forbruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smuggler er jo gamle dråg, men bra skrog har dem! veldig gammelmodig innvendig, men det er litt derfor jeg har lyst til å kjøpe den! for vil tro om man moderniserer den litt innvendig med mindre tre og plysj, mot mere plast og skai, vil jeg kunne få noe mere igjen for båten om den en gang skal selges.

forresten, kom gjerne med alternativer i denne prisklasse (150-220k)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bowrider et etter mitt syn helt ubrukelig om du ikke kjører på en innsjø. så vil jeg gjerne ha mulighet til overnatting om det en dag skulle bli nødvendig. (f.eks i festivalsammenheng el.l)

Bayliner er fine båter, men de har jo verdens mest idiotiske løsning på innredning. med de dær jævla stolene som er parkert med rygge mot kjøreretningen.

om man skal være sosial etter man har kommet hjem må man jo jage vekk vedkomne som sitter bak deg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok!

Det bør være 2 stoler fremme til å snu rundt, og sofa i hele bredden bak, samt mulighet for bord i midten.

Jeg er mer en dagsturtype, men greit å kunne slenge ting under dekk, og kalesje for dager med mindre bra norsk sommervær.

Noe slikt?

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17703918

Litt annen prisklasse, men nydelig båt som går utrolig pent i vannet:

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16807434

34_296723505.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandstø'en var pen, og Windy er jo også klassiske fine båter, selv om de begynner å bli gamle i den prisklassen. Mer båt for pengene da :)

Men det er nok SLIK sommeren bør tilbringes :) Stille og rolig, og med plenty plass.

Hadde første seiltur for året i pinsa (i båten til han far), og er solbrent ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...