Gå til innhold

Stor forskjell fra Supersprint til Eisenmann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har per dags dato Supersprint eff.anlegg men lurer på og kjøpe Eisenmann isteden da jeg har hørt at dette anlegget gir fra seg en frekkere v8 lyd, stemmer det ?

Takker for svar

Skrevet

Jeg har Supersprint på min x5 4,4, og synes lyden er helt rå! På grensen til harry nesten! Er nok mer lyd originalt også i x5 enn 5 og 7 serie. Vet ikk hva du har, men hadde 740 før og prøvde div (billige) alternativer, men ble plaget med ressonans inne i bilen. Du burde forsikre deg om det i allefall. Er skikkelig ubehagelig..

Skrevet

Eisenmann er mye dypere og brutal enn Supersprint. Kelleners er også veldig bra, enda litt frekkere enn Eisenmann har jeg intrykk av, tror de er en undergruppe av Eisenmann.

Søk på youtube, masse klipp der.

Skrevet

Eisenmann er min favoritt ettersom det snakkes veldig mye positivt om det og alle de gromme lydfilene man finner av slike anlegg rundt om på internett. Du, som har 540i burde jo montere ett slikt eksosanlegg som dette.. Perverst...! :o8)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har per dagsdato supersprint, men det er ikke eldre enn et halvt år gammelt, hvor mye tror dere jeg kan få for det ? ser den eisen mann eksosen som ligger på schmiedmann.no koster nesten 7k.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...