Werther Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Først noen bilder av gammle bilene mine.320 med BBS front. Mener å huske at jeg har sett dette bildet før i et annonseblad for noen år siden. Bilmarkedet eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 ja stemmer det... bil markede... var vel i 2001 en gang... angret på jeg solgt den! Var i utrolig god stand. Men sånn var det å være fattig student samt at jeg mista lappen og trengte penger. Sikkert spiker nå... har vertfall ikke vært EU-godkjent siden jeg solgte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 ja stemmer det... bil markede... var vel i 2001 en gang... angret på jeg solgt den! Var i utrolig god stand. Men sånn var det å være fattig student samt at jeg mista lappen og trengte penger. Sikkert spiker nå... har vertfall ikke vært EU-godkjent siden jeg solgte den. Hehehe, utrolig hva som sitter bakerst i hjernebarken. Fet bil... Gadd faktisk å bruke kr på å sjekke opp bilen, og den er ikke vraket. Er avskiltet, registrert på en mann i Voss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Mulig den ikke er spiker, men den har vert avskiltet siden jeg solgte den. Etter fyren som kjøpte den og bedømme tror jeg heller ikke den har blitt tatt vare på desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Mange gromme E21'er her ja, heftige "vanlige" og motorsport!Nice:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Har sett et par pene E21 i det siste, så jeg blåser liv i denne igjen. Stilige biler som fortjener oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 her er også en pen og sjelden e21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Masse nydelige biler her, husker jeg digget E21 da jeg var guttunge. Likte best det aller første bildet jeg. Btw, det nest siste bildet på side 2 er en E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Mange fantastiske biler her, får nesten lyst å kjøpe en E21 selv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Flere bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 og noen til Og for dem som har lyst på en pen 323i så er det en til salgs på finn (ikke min..) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17310266 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Må si jeg savner min første BMW når jeg ser disse bildene,79 mod 320-6,kjøpt i 1990,kanskje noen vet om den fortsatt eksisterer?reg.nr.VE13002 Ble dessverre vraket 29.8.2000.. Forøvrig en genial tråd, liker E21! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 og noen til Høhø, denne var dirty E21 har et fantastisk design, må være en av de barskeste veteranene på veiene i dag sammen med E23/E24, parkerer alt annet rent estetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 er det noen som har bilder av den tollander i fra sverige bygde? var vel i bilsport for 15-20 år side, en sølv farge en med en rå bredding og måkevinge dører, har prøvd og leite etter bilder av den, men finner ikke noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå