Gå til innhold

Har kjøpt meg E46 328ci! UPDATE 19.04 SIDE 7!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var det vanskelig å bytte interiørlistene? Brukte du en diy?

Ja, jeg fant en diy på et e46 forum, men var veldig lett. Begynn fra høgre side og bruk en liten skrutrekker som du får innved lista. Så bare tar du lenger og lenger inn også drar du bare av hele lista utover. Den over radioen og der må du bare få dratt ut også. Gjør det samme på andre side og begynn fra venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bli kvitt glippa di på panseret så kan du space ut skjermen ved å bruke skiver. De fleste som setter på slikt panser gjør det, da får du det likt på begge sider.

Ellers pen bil, Har lyst på coupe eg også..Men kan ikke ta meg rå nå desverre..andre felger på sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det vanskelig å bytte interiørlistene? Brukte du en diy?

Ja, jeg fant en diy på et e46 forum, men var veldig lett. Begynn fra høgre side og bruk en liten skrutrekker som du får innved lista. Så bare tar du lenger og lenger inn også drar du bare av hele lista utover. Den over radioen og der må du bare få dratt ut også. Gjør det samme på andre side og begynn fra venstre.

Takker :) Fant en diy på e46fanatics.. Ser ikke så vanskelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken bil du har fått deg gitt. Når det gjelder frontfanger kan du jo sette på en M3-fanger, du har jo panseret :wink: Synes det var pent på min 318Ci, men jeg manglet M3 speil og panser..

Ja, sant som du sier at M3 fangeren er fin. Men når jeg først skal kjøpe nye frontfanger, så kjøper jeg den som jeg syntes er hakket finere, og det er m-tech 2 fangeren :)

John H

InnleggSkrevet: Tor Feb 07, 2008 18:47 Tittel:

For å bli kvitt glippa di på panseret så kan du space ut skjermen ved å bruke skiver. De fleste som setter på slikt panser gjør det, da får du det likt på begge sider.

Ellers pen bil, Har lyst på coupe eg også..Men kan ikke ta meg rå nå desverre..andre felger på sommer?

Ja, der er du inne på noe. Men vil ikke det se rart ut i forhold til døra og sånt da? Blir jo lenger ut enn døra da. Eller legges dette kanskje ikke merkes til?

Ja, har 19" M6 felger på sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at jeg vil ha litt mer lyd i bilen. Når jeg kjører vanlig er det greit, men vil ha litt mer når jeg gir på. Powerfilter er jo en lett løsning, men vet ikke helt om jeg liker den løsningen. Gjorde jo at gamle bilen min gikk i nødprogram og sånt. Effektbakpotte er en løsning, men jeg har ikke lyst å tukle med eksosen på bilen da denne er helt som ny. Og jeg hater det når det blir eksoslekkasjer og drit. Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke lyst å tukle med eksosen på bilen da denne er helt som ny. Og jeg hater det når det blir eksoslekkasjer og drit. Hva bør jeg gjøre?

Kjøpe Eisenmann bakre lyddemper, gir en rolig, harmonisk og veldig pen lyd! Hadde dette selv på min E46 328ci + et K/N filter.

I dag har jeg Eisenmann fra kat. og ut og synes det er hakket enda kvassere.. hører akkurat eksosen nok inne i bilen, men må åpne vinduet for å høre hvor pent det er.

Gratulerer med en kjempe fin bil! Den er utrolig pen og liker planene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men eisenmann er dyrt. De hadde en bakpotte på koed som ikke var så himla dyr da. 3000kr eller noe. Men har ikke lyst å tukle med eksosen egentlig. Jeg har kjørt bilen mye i helga, og jeg liker lyden enda mer i den. Så tror kanskje jeg ikke trenger å gjøre noe. Egentlig fin, fin lyd i den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLe fint med det m3 panseret samt interiør-listene. Brukte du lang tid på å montere de eller? Hvor mye måtte du ut med for de, inkl. de på armlenerene? Har fått pris på Koed og vurderer å handle noe slikt på min også.

Snadder med sort bil, men pokkers farge allikevel. Ser jo steinsprut med en gang, har fått ett helt lass på bilen min. Og jeg har ikke akkurat kjørt mye med den, 200-250mil siden jeg handlet den.

Om jeg handler lister, så kan du komme å vise meg hvordan du gjorde det en dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLe fint med det m3 panseret samt interiør-listene. Brukte du lang tid på å montere de eller? Hvor mye måtte du ut med for de, inkl. de på armlenerene? Har fått pris på Koed og vurderer å handle noe slikt på min også.

Snadder med sort bil, men pokkers farge allikevel. Ser jo steinsprut med en gang, har fått ett helt lass på bilen min. Og jeg har ikke akkurat kjørt mye med den, 200-250mil siden jeg handlet den.

Om jeg handler lister, så kan du komme å vise meg hvordan du gjorde det en dag. :)

Jeg brukte faktisk ikke mer enn 5min på å montere de. Gikk veldig fort. Hadde en liten skrutrekker som jeg stakk under listene og brukte hendene til å dra de av meg. Gikk veldig greit.

Jeg har kjøpt listene på GS, mens jeg bestilte armlener fra USA. Armlenene kom på 2500kr inkl. frakt og listene på 900kr inkl. frakt. Men han jeg handler fra i USA har jo listene også da, så var egentlig tull å ikke handle de fra han også. Tror ikke han skulle ha mer enn 500kr for listene eller noe. Veldig seriøs kar som svarer med en gang på mail, og det er originale bmw deler. Han måtte bestille opp armlener til meg med svart skinn, så tok litt ekstra tid. Men han sender de i morgen og da fikk jeg de i slutten av uken sa han. Så går ikke akkurat lang tid å få de heller :)

Kan hende det kommer på litt ekstra i moms og toll, men han skulle skrive en litt lavere sum og skrive at det var garanti greier og noe sånt. Kan sikkert gi deg mailen hans hvis du ønsker å bestille derfra. Jeg fant hvertfall ut at det ble litt billigere enn å bestille hos koed.

Ja, sant som du sier at du ser fort steinsprut og sånt, men jeg har ikke fått noe på bilen min. Men så har ikke jeg kjørt mye heller da. Var noe steinsprut på gamle panseret så jeg. Jeg har som regel å ikke kjøre fortere enn 20km/t på grusveier, så skal vel gå greit tror jeg. Ellers så er en fin måte å skjule steinsprut med, er å bruke sånn poleringsmiddel med farge. Dette gjør underverker altså!

Ja, kan hjelpe deg med å montere de jeg :) Prata med Geir Ove på koed, og han sa armlenene var noe herk. Må jo av med alle dørsidene så. Men skal vel gå det :)

Har enda ikke sett bilen din jeg. Har du lagt ut noe post på bimmers om den egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...