carlhaakon Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 ble bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Grisepent! De felgene kler E46 coupe så ufattelig bra at det er nesten en skam at jeg ikke har de Perfekt senk, og nydelig front med clubsportsplitterne *Ønske seg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 Takk for alle hyggelige kommentarer Det jeg syntes jeg mangler utvendig er M3 speil og m-tech 2 bakfanger + sideskjørt. Men økonomien strekker ikke til gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Utrolig pent Anders . Kansje få lakket refleksene på bakfanger? Få ut noen innvendige bilder også etterhvert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Strøkent! Enig i at du må ha M-speil Kanskje noen tøffere stusser bak? Eisenmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Utrolig pent Anders . Kansje få lakket refleksene på bakfanger?Få ut noen innvendige bilder også etterhvert . Bruttern sa at jeg burde gjøre noe med de refleksene, men å lakkere de, vet jeg ikke om blir pent... Har ikke et bilde av en E46 som har gjort det? Her er et par bilder av den inni (matta er møkkete etter lakkerer har drevet, men se bort fra det, hehe): Dr_S InnleggSkrevet: Søn Apr 20, 2008 11:31 Tittel: Strøkent! Enig i at du må ha M-speil Smile Kanskje noen tøffere stusser bak? Eisenmann? Ja, jeg har tenkt litt på noe effektbakpotte. Tenkt mye på eisenmann, fordi lyden er så fint i det anlegget, og stussene passer utrolig bra. Men jeg gikk vekk fra det, fordi jeg hater å tukle med eksosanlegg når det ikke trengs. Du klarer aldri å få det så bra som originalt uansett. Også blir det ikke tett og mye sånn drit, så jeg dropper det. Har satt på et powerfilter, og det gjorde at lyden ble mye bedre, så det får holde. Litt lyst å sette på større innsug, men da må gasspjeld og sånt modifiseres, fordi vanlig M52B25 innsug passer ikke helt 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Se der ja. Bra utstyrt også ser jeg Men jeg fatter ikke hvorfor svart taktrekk er ekstrautstyr i en bil med svart interiør. Ser så mye bedre ut med svart taktrekk. Ellers så interiøret veldig bra ut. Så og si likt mitt Kunne tenkt meg det rattet ditt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Sløv lakkerer da som ikke legger plast el. papir på gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Se der ja. Bra utstyrt også ser jeg Men jeg fatter ikke hvorfor svart taktrekk er ekstrautstyr i en bil med svart interiør. Ser så mye bedre ut med svart taktrekk. Ellers så interiøret veldig bra ut. Så og si likt mitt Kunne tenkt meg det rattet ditt da Ja, har det meste av utstyr egentlig... Kunne tenkt meg den navigasjon med 16:9 skjerm, men jeg bruker aldri navigasjon, så er ikke nødvendig. Kunne tenkt meg svart taktrekk, men tenker ikke så mye over det. Men hadde vært fint å hatt Dr_S InnleggSkrevet: Søn Apr 20, 2008 12:09 Tittel: Sløv lakkerer da som ikke legger plast el. papir på gulvet Ja, men han la plast i setet da Og uansett om jeg må vaske bilen inni etter han, så er det overkommelig når jeg har betalt så lite for lakkeringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Ble bra med den fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Bruttern sa at jeg burde gjøre noe med de refleksene, men å lakkere de, vet jeg ikke om blir pent... Har ikke et bilde av en E46 som har gjort det? Her er et par bilder av den inni Har ingen bilder av E46 med lakka reflekser. Og eneste jeg vet om som har gjort det, er Saltkjelen på den forrige BMW'n. Skal se om jeg finner noen bilder etterhvert . Forøvrig INGEN ting å sette fingeren på innvendig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Bruttern sa at jeg burde gjøre noe med de refleksene, men å lakkere de, vet jeg ikke om blir pent... Har ikke et bilde av en E46 som har gjort det? Her er et par bilder av den inni Har ingen bilder av E46 med lakka reflekser. Og eneste jeg vet om som har gjort det, er Saltkjelen på den forrige BMW'n. Skal se om jeg finner noen bilder etterhvert . Forøvrig INGEN ting å sette fingeren på innvendig . Jeg fant faktisk en side som selger reflekser til bakfanger som kan bli lakkert i fargen på bilen min. Kosta $35 eller noe sånt. Så hadde jo gått ann det... Hvis jeg gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Får jo kjøpt din lakk i spray hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå