Zenon_78 Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Flott! Grattis! F... blev misunnelig. Dette må du få snøre opp i hvordan måten er, jeg sikker på det går, bare dem gjør det rett! Hva heter verkstedet du bruker? kunne kanskje tatt kontakt med dem? Flott visst du nøster opp i hva dem har gjort slik jeg får snakke med min nærmeste forhandler. Biltreff i førde, henholdsvis 3 timer å kjøre! Jeg fikk det fiksa hos Bavaria Haugesund, en Geir Moastuen du må snakke med der. Bavaria Sandnes hadde også peiling, men det ble litt for langt borte. Hvis du venter til etter påske, så har jeg kanskje oppskriften klar...
Chris A Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Flott venter til du har oppskriften! God påske da!
Chris A Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Har du fått oppskriften enda? Brente du platene på spesiell måte?
Zenon_78 Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 Har du fått oppskriften enda? Brente du platene på spesiell måte? Hei, beklager litt sent svar, hatt problemer med internett. Snakka med Bavaria i går, de hadde lagt inn enda nyere software enn jeg hadde (hadde kun en god måned gammel software fra før), så hadde de lagt til en mp3 modul eller hva de snakka om. Ble ikke så veldig klok på de. Anbefaler at ditt verksted ringer Bavaria Haugesund og spør etter de på verkstedet som gjorde det. De blir bare feil hvis jeg skal gi en dårlig forklaring, så skal du fortelle det videre til ditt verksted. Men kun ny software på hele bilen er altså ikke nok. Platene har jeg bare brent helt normalt, ikke gått over 700mb, klarer kanskje å lure innpå litt mer, men ikke å anbefale. Håper du får det til!!!
Zenon_78 Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 Den er grei! Takk for svarene! Fortell oss andre hvordan det går:-)
Chris A Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Det skal jeg gjøre så snart jeg finner ut av det. Sendte mail til dem men ikke fått svar enda. Snakkes!
Zenon_78 Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 Det skal jeg gjøre så snart jeg finner ut av det. Sendte mail til dem men ikke fått svar enda.Snakkes! Mail til Bavaria Haugesund? Vel, lykke til! Venter selv på svar fra de ang. noe helt annet. Du kan like godt ringe Bavaria Stavanger/Sandnes, de har best kunnskap om mp3 konvertering. De andre jeg ringte til hadde knapt hørt om det.
Chris A Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Mailet BMW i førde. Dem som hadde den inne tidligere i år for å ordne dette. Skal ringe BAvaria sandnes når jeg kommer hjem fra jobb, ca. 3 april.
Chris A Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 I dag kodet dem og aktiverte MP3 bilen, Zenon_78! Etter dem hadde dialog med haugesund og fikk oppskriften derfra fungerer det Hipp hipp hurra!
Zenon_78 Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 I dag kodet dem og aktiverte MP3 bilen, Zenon_78! Etter dem hadde dialog med haugesund og fikk oppskriften derfra fungerer det Hipp hipp hurra! Gratulerer så mye!! Er veldig fornøyd med mp3 opplegget, brenner platene på helt tilfeldig måte og det virker bra. Støvsuget bilen og behandlet skinnsetene i dag og fant høytalere på gulvet under setene (har ikke hatt bilen så lenge), har vist 8 høytalere som jeg vet om. Kunne ha vært bedre lyd, men er mp3 filene i bra kvalitet, cd-plata bra, så blir det ikke så alt for ille lyd i bilen.
Chris A Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Hei! Mp3 så ut til å fungere meget bra, lyden er jo alt etter hva kvalitet den er brent på. JEg har Pro logic 7 anlegget det største, dær ligger det 2 subber under setene. tror det er 13 høytalere totalt! Helt ærlig, så spiller dette anlegget utrolig bra!!
Bollis69 Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 I dag kodet dem og aktiverte MP3 bilen, Zenon_78! Etter dem hadde dialog med haugesund og fikk oppskriften derfra fungerer det Hipp hipp hurra! Kan du gi en liten oppsummering om hva som ble gjordt..? Er det nok med bare å kode MP3-en..? Eller må en oppgradere softwaren i tillegg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå