Robin L Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 det j**** lyset får bare lyse! sålenge jeg får den eugodkjent når den tid kommer.. ingen som vet hvor jeg kobler i chipen da? veldig lyst å teste den. jeg syns bilen drar noe sykt no, og den forrige eieren sa det var enorm forskjell når den ble plugga i.. hvor lurt det er å kjøre med den permament i er en annen sak..
PIIIPower Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 sikker på at det ikke er en "diesel-box" eller kullfilter? dette er ikke noe særlig å bruke. Når en bil chippes er det individuelt basert på tilstanden til motoren. Ville ikke for alt i verden brukt en slik boks...
Robin L Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 sanco chiptunings modul står det på den. en liten boks på størrelse med den fyrstikkeske. med seriellport på, det er alt jeg vet.. chipen har nok vært i bilen før
PIIIPower Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Da er det nok en Plug n' play modul. Denne baserer seg på å lure motoren til å gi mer drivstoff og luft, og du mister marginen som produsenten (BMW) har lagt inn. Effektøkning ja, men det er fotsatt jalla trimming.
PIIIPower Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 til montering.. det skal ligge en kabel i motor rommet, men samme plugg som på boksen. Hvis ikke mangler du en kabel
Robin L Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 fant ledninga til chippen. den lå under kupefilteret. ringte den forrige eieren. Takk for hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå