The StigMeister Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Hvis det er mer blå skjær, har du sikkert høyere kelvin på de andre.. Er 6000k på begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Symptomene du beskriver er akkurat det samme som jeg har på min e39. Jeg startet med å bytte pæra (for å sjekke pæra, flytt over den du vet fungerer). Deretter byttet jeg styringsenheten for lykta som ikke fungerte, men problemet vedvarer.. Får kun et blink, og thats it. Har målt spenningen på styrestrømmen til styringsboksene, og den er lik på høyre og venstre side (selv om venstre ikke fungerer). Sjekka også for jordingsfeil, og der er ingen feil.. På e39 er det ikke noe tenner som jeg finner iallefall, og det forklarer jo også hvorfor pæra lyser når jeg kobler den direkte til sokkelen som er tilkoblet styreenheten (på den siden den fungerer selvsagt). Lykke til med feilsøkinga, skal gi beskjed hva som feiler min dersom jeg finner det ut Oo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Har enda ikke prøvd å byttet om på boksene. Skal få gjordt dette imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Hadde samme symptom på min.. slo på lysene så blinket det en gang for så å aldri tenne seg.. byttet ballast og alt fungerte perfekt Det at det er mer blåskjær i fjernlysene til tross for samme kelvin har noe med reflektoren og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Kan du ikke lese på ballastene om det er samme info på de da? Om de er like, er det bare å bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Hvet om et par andre som har hatt samme problem.. Men hos han ene funket det hvrtfall å bytte ballasten.. Du får prøve å bytte over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Skal prøve å bytte over idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Det var den ene ballasten som hadde tatt kvelden! Så har byttet til den som stod på fjærnlyset. Ny ballast er på tur i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Bra at du fant ut av det Hva måtte du betale for en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Bra at du fant ut av det Hva måtte du betale for en ny? 465 kr ink. frakt. Er mye penger for en så liten dings! Men må jo ha lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 hei, hvor kjøpte du den ballasten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå