336mik Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Bra med en utblåsning Restify. For min del håper jeg at den neste snuten som stopper meg sklir på isen og brekker nakken.Selvsagt kommer de jo til å anmelde meg for drap,og si at jeg gjorde motstand,og dermed tok livet av snuten,også "blindt" som rettsystemet i norge er så blir det vel 15 år i buret. Og til Stian_e46,du burde lagt inn motanmeldelse,selv om den garantert hadde blitt henlagt av SEFO-svina.
Kjell Z3 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Prøv å tenke på hvordan det ville vært uten politi? Noen innlegg her virker jo skikkelig barnslige her da, kanskje ikke modne nok til å kjøre heller? Det er ikke bare BMW som blir stoppet i kontroll, men det er klart at halvshabby stylede biler med tykke eksosrør er utsatte. Ble nettopp stoppet jeg også, kjørte min brors mercedes 320. Hvordan kan det ha seg at de aller fleste som kjører BMW ikke er plaget av politiet i det hele tatt?
336mik Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 At de ikke bruker bilene sine? Og ihvertfall da ikke utenfor arbeidstid?
fredrikrb Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Jeg har aldri blitt stoppet, utenom i kontroller langs veien (2 ganger), der de vinker inn det de har kapasitet til. Sliter egentlig mer med å faktisk bli stoppet. Skulle nesten tro at jeg burde ha blitt stoppet nå, så mange ganger som jeg treffer på de samme folkene, midt på natta som regel. Synes politiet stort sett gjør en god jobb, jeg. Om man ser bort ifra når de sender to uniformerte biler for å holde rånere unna Felleskjøpet-plassen, når Securitas ringer. TO uniformerte biler? HVORFOR det? Her kjøres det forøvrig litt av hvert når det kommer til både sivile og uniformerte biler. De kjører en 2007 E2*0 stasjonsvogn, Landcruiser, Excursion, V70, etc. Har egentlig godt sansen for nye Passat, sånn utseendemessig i alle fall.
skillbill Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Politiet er bare misunnelige på oss BMW-eiere pga de selv ikke har råd til skikkelige biler! Hadde det ikke vært for at politiet ikke har lov til og motta gaver fra publikum, så skulle jeg stukket innom Tronrud og kjøpt en sånn BMW-el-bil til dem! Fra spøk til side; Det finnes råtne epler blant politifolk akkurat som ellers i samfunnet. Noen maktsyke personer? Ja de finnes! Hyggelige politifolk? Ja de finnes også! Og jeg har møtt begge deler! Problemet er bare at de hyggelige politifolkene jeg har møtt, har vært skikkelig hyggelige, og de rasshøl politifolkene jeg har møtt har vært skikkelige rasshøl:P
Saltkjelen Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Haha, jeg likte det siste bildet! Hva var så morsomt med det siste bildet? Bare fordi det er en politibil som har kjørt ut? En utforkjøring kan selv skje den beste.. Jeg er så lei av all klaging og hets mot politiet, de er vanlige mennesker og utfører kun jobben de er pålagt å gjøre.. Jeg tror nesten jeg skal begynne å le av alle her inne som kjører ut, at det går an å være så dum å kjøre ut liksom..!! Vanlige mennesker? nei nei nei hallo! Vi vet alle at de som blir trafikksnut er hevngjærrige mobbeoffer. Har ikke så mye imot skikkelig politi som hanker inn pedofile og annet rask, men barnehagetantene aka UP? fy fan det er ikke mye vanlige mennesker. Herregud.. Det er klart det finns drittsekker i politiet, men det finns like mye om ikke flere drittsekker i andre yrker også. Det er klart de er vanlige mennesker, på lik linje med meg, deg og resten av forumets medlemmer. De gjør bare jobben de er pålagt å utføre, er det så vanskelig å forstå..?? Vær vennlig å oppfør dere og diskuter på en saklig måte. Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av alle disse innleggene "Jeg håper politiet sklir på isen og brekker nakken" osv.. De av dere som kommer med slike innlegg virker som noen svært grinete 3-åringer som ikke har sovet på en hel natt. Dere er vel voksne mennesker, eller skal vi diskutere på dette barnehagenivået..? Skjerp dere!!
Fredrik Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Herregud.. Det er klart det finns drittsekker i politiet, men det finns like mye om ikke flere drittsekker i andre yrker også. Det er klart de er vanlige mennesker, på lik linje med meg, deg og resten av forumets medlemmer. De gjør bare jobben de er pålagt å utføre, er det så vanskelig å forstå..?? Det letteste mange gjør er å hakke på politiet, politikkere, kona, hunden... og Gud vet hva... de er nok ikke perfekte selv som du er inne på...
Azeton Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 hmm.. Politiet ja. Er ikke noe vits å diskutere en gang.
336mik Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Diskusjonen(e) har vært oppe mange ganger før,og folk er forskjellige,både snut og de som ikke er snut,og erfaringene er også forskjellige. Dette er et offentlig forum,og i Norge er det ytringsfrihet.
Bmweee Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 hihi..blir nok et par motorsvake sladdesjåfører som får problem å stikke av fra en politibil nå ja:) Er jo friske motora faktisk!
Hyggmaister Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Det finnes idioter i politiet, som så mange andre plasser! Har en kompis som skal inn på politihøyskolen..Foreldra er også politi..Han er som alle andre; herjer i helgene og kjører ikke alltid lovlig for å si det slik. Rett som det er sitter han og underholder seg med videoer fra USA hvor politiet slår ned negere med balltre osv..Er ellers litt aggresiv/utolerant av oppførsel av og til. Slikt sjokkerer meg! Det er altså det som kommer inn i politiet, tenker jeg da.. Men drittfolk finnes som sagt ikke bare blant purken, men overalt desverre Saltkjelen: Fordi om jeg hadde gjort det, hadde di stått og vært klare til å ta lappen min, men han purkefaen slipper sikkert unna det Hørte akkurat om en politibetjent som hadde kjørt politibil i 26 år uten lappen jeg btw Synes det er litt felt jeg Dette er selvsagt med grunnlag i den litt negative oppfatningen jeg har etter ett par unødvendige møter med politiet..
Azeton Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Politifolk har faktisk som jobb og arbeide med mennesker. Å den beste forutsettningen for å være flink i sitt arbeid da, er og faktisk IKKE være drittsekk! så hvorfor er de det da? De burde skaffe seg enn jobb på postkontoret der de kan klister på frimerker å kjeft på papirbitene
Hyggmaister Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Eller han nattskift alene på pakk-is fabrikken elns! Plutselig, opp med magligten: VIS ID DIN JÆVLA PAKKIS!!
Rabies Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Ikke diss Maglight-viftere... Jeg vifter med mag'en på jobb jeg og da;)
Dan327t Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Restify: Seriøst- hvilken syk rus får de av å blende oss til narnia med de lyktene sine ? Hahaha, trudde jeg skulle daue:p Men skulle ønske polisen var sånn som på butikken jeg: "Kunden har alltid rett" , nesten da, men ikke hvis det er snakk om vold osv, men syns de kan være litt hyggeligere i trafikken. En jeg kjenner bel stoppa med en nybygd 242, riktig nok med turbo og 3-400 hesters klassen. men han kjørte helt rolig på en øøøøde landevei. Han fikk ikke lov til å starte bieln engang, fikk så vidt lov til å taue den til en kompis av han. Å så får han ikke ha den på veien før den har vært på full teknisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå