patricko Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 Utrolig flott detta her Patrick! takk takk Runar
patricko Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 Ser ut som en utrolig strøken og pen bil dette her... Du kommer til å angre salg Men gjør den 1500 rpm på tomgang? tomgangsregulatoren fjusker litt å har ikke fått den nye enda. men er på vei
Jorni Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 utrolig pen bil mr. drømme bilen til alle e30 fan;) hvor får jeg kjøpt slike side skjørt?
MariusG Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Veldig veldig fin bil Men om den er verdt 190 er vel heller tvilsomt?Ikkje for å kritisere bilen for den er sinnsykt rå.
speedtouch Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 fått solgt den? noe optimistisk prislapp? kommer jo på rundt 100 om man velger og importere en strøken 325 facelift med alt tenkelig utstyr+m-tech2 og med liten km-stand fra tyskland. All ære til deg om du klarer det, men da har du jammen lurt noen godt..
patricko Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 fått solgt den? noe optimistisk prislapp? kommer jo på rundt 100 om man velger og importere en strøken 325 facelift med alt tenkelig utstyr+m-tech2 og med liten km-stand fra tyskland. All ære til deg om du klarer det, men da har du jammen lurt noen godt.. har det meste av kvitteringer på denne bilen, har kostet meg langt over 200 nærmere 250. du kan nå sette deg opp ditt eget regnestykke på hva det koster å få en slik bil i sånn stand med dette utstyret. de som har litt peiling skjønner dette lett å ser hva det er verdt. å viss du tror du finner en orginal mtech 2 i tyskland uten rust å lav km. til 100 tusen ferdig tollet tar du nåkk skammelig feil. Denne har alt utstyr som er mulig å få på en e30 fra fabrikk + en del mer. har sett over tyske nettsider i flere år nå på jakt etter en slik å det finner du ikke. det er dessverre sånn at de fleste e30`ene som du finner i tyskland har mye rust dette veit jeg av egen erfaring etter at det har vært hentet hjem flere mtech 2 fra tyskland. ofte på merkelige plasser som ikke er så lett å oppdage. som i dørken å under mtech plasten. disse bilene begynner også å bli ganske sjeldene i tysland, å jeg tror vi kommer til å se en prisstigning på disse etterhvert som den som har vært på e30 m3. bilen går for 175000,- viss ikke blir den beholdt selv. en ting er sikkert disse bilene detter hvertfall ikke i pris.
toomas Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 Herlig bil. er morro og se at noen gjør en gammal gobil så heftig strøken. Men syntes du burde fått deg et orginal m ratt siden stort sett allt annet er så pent gjennomført
JulianS Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 Hva ER det du har satt på på sidene egentlig? så skikkelig rart ut:) men det er bare min mening... Jeg har rustfri 318iS MTECH II:) Den er helt strøken å nylakkert nå
patricko Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 Hva ER det du har satt på på sidene egentlig? så skikkelig rart ut:) men det er bare min mening... Jeg har rustfri 318iS MTECH II:) Den er helt strøken å nylakkert nå Hva har du gjort med bilen din da? rustfri e30 finnes ikke. (tror du på julenissen også kanskje?) ikke urørt hvertfall. må ha vært plukket ned til kun stålet å gjort slik som jeg har gjort da. hadde også de mtech panelene som du har men da valget stod mellom de og disse jeg har nå var valget veldig enkelt. de som du har ser ikke ut etter å ha stått på bil i noen år legg deg ned å se bortover siden å se hvor ruklete de er, ikke noe fint. å slik er ALLE viss du ikke har sparklet de opp igjen da. men det varer hvertfall ikke lenge
Reset Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Er drømmebil dette her! har studert bilen både på bilder og i live:) er nokk verdt alle pengene denne her ja
-Roger- Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Er drømmebil dette her!har studert bilen både på bilder og i live:) er nokk verdt alle pengene denne her ja Disse bilene tror jeg kommer til å gå mer opp i verdi i løpet av årene som kommer så lenge de holder seg bra stand! Og ja denne bilen er nok verdt alle pengene så lenge noen vil betale det... En bil er vel egentlig verdt det en kjøper vil betale mener nå jeg
hajm Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 bilen er verdt pengene, behold den hvis du ikke får den solgt. vi har mange som kommer innom og skal kjøpe bilene våre og de kommer med skambud som sjeldent er over vrakpant og bilene våre er ikke smykkeskrin som din er..men du må nok vente en stund med å finne en kjøper.
Endre Hånde Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Kommer et halvår for sent inn i tråden ser jeg, og bilen er solgt. Men jeg kom på at jeg har deler til disse sideskjørtene liggende. Alt av innfestning + noe av skjørtene liggende innpakket i org ambalasje. om noen andre mangler til disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå