ParamedicX5 Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Min nye 2008 BMW E92 320 DA Coupe - M-sport - SedonaRed. NYE BILDER!! 2008 BMW 320 DA Coupe - Individual SedonaRed Diesel 177 HK, 350NM - automat (StepTronic) UTSTYR: - Automat m/StepTronic - Komplett M-pakke - Sort M-sport Skinn intr. - Navi Proff. (største skjermen m/ DVD) - HiFi-proff. LOGIC7 (største pakken) - StepTronic - Lyspakke - Comfort-pakken (m/ CruiseControl) - Bluetooth system - Talestyring - Utvidet klimapakke - Klimakontrollert frontrute - El. bakrutegardin - PDC foran og bak - ISOFix - Regnsensor - Multifunk. M-ratt - Oppbevaringspakke - Skipose - Velurmatter i sort - +++++ det meste av tilleggsutstyr !! (ikke TV, luke) Utførte modifiseringer; - 19" Vredestein (vinterdekk) - Supersport senkesett 45/30 Progressive fjærer - Bakfanger lakkert helt ned - Dobble endepotter - XenonMatch H8 i AngelEyes - Xenon i spredere - Sort tak (folie) - 6-syl nyrer - AC Schnitzer Bakrutesenker - M3-leppe på baggasjelokk - Sote ruter (3M) Nå med; - 20" Hartge Classic II (sommerhjul) Gamle bilder; -Dagslysbilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Å fy flate...! Dette var en svært lekker og ikke minst oppsiktsvekkende farge. Hadde trodd den var litt rødere i fargen, alà den HARTGE E92'en du postet i din gamle tråd. Gleder meg til å se noen skikkelige bilder av grombilen. Har du vurdert å chippe din eller beholder du den original? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Fargen var faktisk kjempepen.. hele bilen var kjempepen!! Gratulerer så mye med bilen! Samtidig synes jeg det er virkelig morsomt å se at du hiver deg rundt å modifiserer en splitter ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Den røde er "standard" E92 rød. Karmosinrød. Denne er Sedona-rød - en individual farge. ENDA finere i virkeligheten. Blir 20" Hartge Classic II på sommeren. Bedre bilder en dag det ikke regner og alt er på plass. Usikker på chip, den går jo jævlig bra den nye 177 hk motoren. Er liksom litt avhengig av lappen, og får kjørt i fra meg i høy fart på jobben Sommerhjul: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Utrolig fet bil Er nesten målløs.hehe.... Blir gromt å se den etter de nye modifikasjonene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Sattan for en grym E92! Og de felgene passet jo bare helt perfekt, og ikke akkurat noe "alle" har! Gleder meg sykt til å følge oppgraderinger og møe bilder . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Sattan for en grym E92! Og de felgene passet jo bare helt perfekt, og ikke akkurat noe "alle" har! Gleder meg sykt til å følge oppgraderinger og møe bilder . Ja....Dotz Hanso er VELDIG skjelden. Ikke noen BMW med slike enda tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Strøken bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 E92 COUPLE ACS ROOF SPOILER skaffer denne spoiler for 1500.. 10 dagers leveringstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 veit du hvrdan pærer mann kjøper for å få angel aeys ringa hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 jævli pen bil for å si det pent. Må legge ut flere bilder så fort som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 veit du hvrdan pærer mann kjøper for å få angel aeys ringa hvite? Höen H8 XenonMatch, så blir d hvitt. Har allerede bestil bakrutesenker og M-leppe , kr. 2400 ferdig lakkert og inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Sattan for ein grom E92, den fargen der var jo rå Gleder meg til og sjå nye bilder med videre uppdates. Chipp hadde gjort seg det, men sparker nokk sikkert godt i fra sånn som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Utrolig deilig E92! 20" Hartge blir sinnsykt! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Dette var virkelig en lekker bil! Ser frem til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå