caaatooo Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 De begynner godt under 500.000. Men skal du ha litt utstyr så ryker lappene raskt opp mot 600. Men man lever kun engang. Denne er ny, og går for 559 inkl felg og modifiseringer. Skal du selge nå igjen?
ParamedicX5 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 De begynner godt under 500.000. Men skal du ha litt utstyr så ryker lappene raskt opp mot 600. Men man lever kun engang. Denne er ny, og går for 559 inkl felg og modifiseringer. Skal du selge nå igjen? Tja...kanskje d. Alltid morro med nye prosjekter. 559.000 inkl reg. GOD pris! Gått kun 500 mil
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Du er gal..! Alltid morsomt med nye prosjekter? Det kan da umulig være morsomt å bytte bil annenhver uke. Jeg syns det er mye morsomere å beholde bilen, kose seg med den. Ha den i et par-tre-fire år og så kjøpe noe nytt noe igjen.. Men selvfølgelig, det er opp til hver enkelt.. Hva er det du skal ha denne gang da? og to uker etter det igjen..?
Dr_S Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Jeg har heller aldri skjønt meg på disse som har en bil i 2 måneder, så selge, så kjøpe ny osv osv. Enten har de vel ikke råd til å beholde den, eller så er det for å tjene penger på salget.
ParamedicX5 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Jeg har heller aldri skjønt meg på disse som har en bil i 2 måneder, så selge, så kjøpe ny osv osv.Enten har de vel ikke råd til å beholde den, eller så er det for å tjene penger på salget. Jeg har heller aldri skjønt de som går ut i helgene og drikker opp 2000 på en lørdag, men hver sin hobby. Jeg synes det er gøy med ny bil og få den lekker, og så selge den for kostpris. Men, selges den aldri med tap...og da beholder jeg den jo selvsagt. Det er jo gøy å ha noe nytt. Enten må man ha ny dame eller bil i ny og ne. Pleier jo ikke bytte hver andre mnd, men nå ble d slik med den hvite, med det er jo andre grunner enn økonomi.
ParamedicX5 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Du er gal..! Alltid morsomt med nye prosjekter? Det kan da umulig være morsomt å bytte bil annenhver uke. Jeg syns det er mye morsomere å beholde bilen, kose seg med den. Ha den i et par-tre-fire år og så kjøpe noe nytt noe igjen.. Men selvfølgelig, det er opp til hver enkelt.. Hva er det du skal ha denne gang da? og to uker etter det igjen..? Ja, jeg ER gal (ref. kona)
Viko Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Nydeleg bil. Eg hadde ALDRI solgt den, dette er bil som ingen andre har, synd det er automat, ellers hadde eg vert intr.
Dr_S Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Så lenge det er diesel, er det jo automat (som regel)
Viko Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Så lenge det er diesel, er det jo automat (som regel) Det er det som er problemet.. Synst folk er late som ikkje gidder gire, hehe Opticruise i scania er det nermeste "autolat" eg kommer.
ParamedicX5 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Nydeleg bil.Eg hadde ALDRI solgt den, dette er bil som ingen andre har, synd det er automat, ellers hadde eg vert intr. Enig i at coupe er SPORT og sport er manuell, men bor i Oslo, så her blir rørepinne litt slitsomt i byen. Dessuten er den nye aut. HELT rå !!
ParamedicX5 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Nydeleg bil.Eg hadde ALDRI solgt den, dette er bil som ingen andre har, synd det er automat, ellers hadde eg vert intr. Ja, eneste i Norge med den fargen. Kun noen FÅ 1-serie med SedonaRød. Iflg BMW kun en 1-serie levert hittil, og denne som eneste 3-serie (spes.bestilt)
Murdiii Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Hvorfor gidder du å bytte bil så latterlig ofte? du må jo tape enormt på det i lengden? Det er jo ikke noe morsomt å gjøre en bil fin(spesiell) for så å kvitte seg med den? Om man drar ut på byen og drikker bort 2000+ er man i det minste litt sosial da menne smak og behag det..
Viko Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Om man drar ut på byen og drikker bort 2000+ er man i det minste litt sosial da men smak og behag det.. WORD
ParamedicX5 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Hvorfor gidder du å bytte bil så latterlig ofte? du må jo tape enormt på det i lengden? Det er jo ikke noe morsomt å gjøre en bil fin(spesiell) for så å kvitte seg med den? Om man drar ut på byen og drikker bort 2000+ er man i det minste litt sosial da menne smak og behag det.. Taper ikke penger på bil. Den hvite tjente jeg på, ellers hadde den ikke blitt solgt. Når det gjelder hvorfor den ble solgt, og hvorfor jeg kjøpte ny E92 er dette behørlig omtalt på andre tråder her. Denne jeg har nå skal bli bra, men for 559 går den, og da har jeg ikke tapt en krone. Bare hatt d fryktelig morro... Men, den blir nok i min eie, vil jeg tro. Det jeg skrev er at den går for 559' OM noen skal ha den. Men, hva i all verden skal man svare folk som ikke liker at noen bytter en ny bil en gang. Hm... Noen forslag??
ParamedicX5 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Hvorfor gidder du å bytte bil så latterlig ofte? du må jo tape enormt på det i lengden? Det er jo ikke noe morsomt å gjøre en bil fin(spesiell) for så å kvitte seg med den? Om man drar ut på byen og drikker bort 2000+ er man i det minste litt sosial da menne smak og behag det.. Hva slags latterlig spørsmål er d? Om jeg velger å selge en bil for å kjøpe en ny etter kort tid, så kan d umulig være din sak, Murdiii?? Du var jo den som syns det var "latterlig" at jeg hadde valgt samme mod. av den hvite som du hadde tenkt når din engang i fremtiden skulle komme...så du er vel fornøyd. Angrer ikke på å bytte ut hvit med noe annet, for makan til vaskeslit for å holde den hvit var jeg ikke forbredt på. Når det er sagt Hvit er KULT når det er reint. D er sikkert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå