Gå til innhold

2008 BMW 320 DA Individual SedonaRed E92 - Endelig tilbake!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, selvfølgelig. Det er dine penger, ditt liv og dine valg. Jeg kan forstå de, det blir akkurat det samme som oss med 3-fotssyken (båt). Selv om det er herlig med noe nytt hele tiden er det jo deilig å slå seg til ro med det man har også.. Må jo kunne nyte den, ikke bare stasje og selge.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som følger med her litt, så er det jo slik at den hvite ble solgt pga de steinharde alcantera-setene, som ikke passet min kone's rygg.

Det var jo slik at det fort ble umulig å finne en annen bil med samme "godfølelse" igjen, og da jeg fant denne med skinnintr., elektriske seter og korsryggstøtte, i DEN fargen var valget greit, og kona fikk følgende ultimatum; Spis IBUX/Voltaren og bli med i denne, eller få Flexikort med Sporveien :o

Hun valgte denne, noe som tyder på GOD smak. :wink:

Når det er sagt er jo denne mere unik enn den andre, for bare i Oslo går det nå tre :!: hvite E92 med sort tak. Ikke så kult som det var, da man ikke lengre har one-of-a-kind.

Nye bilder kommer her før helga, med bakrutesenkeren, M3-leppe og sort/carbonfilm på taket og sotede ruter.

20" Hartge er vel litt tidlig å slenge på, men d blir ikke lenge til... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempepent. Uten tvil en svært lekker og elegant farge som passer bilen svært godt. Felgene er knalltøffe fra høyresiden på bilen, men syns ikke de passer så godt fra venstre ettersom de er retningsbestemte.. :?

Hvorfor ikke bare poste alle bildene i siste innlegget ditt, så slipper man å bla om til 1 side igjen og så tilbake for å kommentere..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Flott og litt anderledes bil! :)

Synes det er befriende å se noen som prioriterer bil, og faktisk bruker den og spanderer noen skikkelige felger på den på vinteren også.

Det er nok av dem med gamle E30er og E36er, som enten setter bort bilen og behandler den som et samlerobjekt, eller kjører rundt med rustne stålfelger halve året. For all del - de plager ikke meg, men bare godt å se noen som ikke tenker sånn. :wink:

Og til de som plages med at du bytter og prioriterer bil; lenge leve janteloven!

Det eneste som det er "godtatt" å bruke penger på her i landet, er helgefyll og ting andre ikke ser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...