Gunnar Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Kjør på ParamedicX5! Syns det er tøft at noen tør "dra på" litt jeg, og unner de som tør å kose seg med nye biler hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Kjør på ParamedicX5! Syns det er tøft at noen tør "dra på" litt jeg, og unner de som tør å kose seg med nye biler hele tiden.. Takk (godt med litt støtte..) ! Penga skal brukes...man lever kun en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Så lenge du har mulighet til å bytte så ofte så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Ja...sant. Men, nå var d som sagt kun den ene jeg har solgt så raskt (pga setene og fargen). Det er liksom ikke bil nr 5 på to år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Hvis den blir solgt, så håper jeg det blir til en entusiast som kommer på noen treff! Vil se denne i RL . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Ja, selvfølgelig. Det er dine penger, ditt liv og dine valg. Jeg kan forstå de, det blir akkurat det samme som oss med 3-fotssyken (båt). Selv om det er herlig med noe nytt hele tiden er det jo deilig å slå seg til ro med det man har også.. Må jo kunne nyte den, ikke bare stasje og selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murdiii Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 jeg har aldri på noen måte sakt at det er mitt sak! for det er det ikke. Det jeg skulle frem til var at jeg ikke skjønte ikke helt hvorfor du gjør en bil kul, forså å selge den igjen, istede for å nyte den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 For de som følger med her litt, så er det jo slik at den hvite ble solgt pga de steinharde alcantera-setene, som ikke passet min kone's rygg. Det var jo slik at det fort ble umulig å finne en annen bil med samme "godfølelse" igjen, og da jeg fant denne med skinnintr., elektriske seter og korsryggstøtte, i DEN fargen var valget greit, og kona fikk følgende ultimatum; Spis IBUX/Voltaren og bli med i denne, eller få Flexikort med Sporveien Hun valgte denne, noe som tyder på GOD smak. Når det er sagt er jo denne mere unik enn den andre, for bare i Oslo går det nå tre hvite E92 med sort tak. Ikke så kult som det var, da man ikke lengre har one-of-a-kind. Nye bilder kommer her før helga, med bakrutesenkeren, M3-leppe og sort/carbonfilm på taket og sotede ruter. 20" Hartge er vel litt tidlig å slenge på, men d blir ikke lenge til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Nå er alle modifiseringene gjort og NYE BILDER ligger på s. 1!! Nå venter jeg spent på Hartge sommerhjul. Håper på Lotto-gevinst til helga, for dette ble DYRT!! Men MORRO !! Her er ett bilde med sort tak - flere bilder på s. 1 av denne tråden; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Kjempetøft dette Ser frem til bilder i dagslys for riktig å se fargen. Blir det replica Hartge eller the real deal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Kjempepent. Uten tvil en svært lekker og elegant farge som passer bilen svært godt. Felgene er knalltøffe fra høyresiden på bilen, men syns ikke de passer så godt fra venstre ettersom de er retningsbestemte.. Hvorfor ikke bare poste alle bildene i siste innlegget ditt, så slipper man å bla om til 1 side igjen og så tilbake for å kommentere..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Skal gjøres:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Skal legge ut igjen bildene her, når jeg har dagslys-bilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murdiii Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 jævli kul farge på bilen! 320d dette også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Flott og litt anderledes bil! Synes det er befriende å se noen som prioriterer bil, og faktisk bruker den og spanderer noen skikkelige felger på den på vinteren også. Det er nok av dem med gamle E30er og E36er, som enten setter bort bilen og behandler den som et samlerobjekt, eller kjører rundt med rustne stålfelger halve året. For all del - de plager ikke meg, men bare godt å se noen som ikke tenker sånn. Og til de som plages med at du bytter og prioriterer bil; lenge leve janteloven! Det eneste som det er "godtatt" å bruke penger på her i landet, er helgefyll og ting andre ikke ser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå