Joachim_M5 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Sa hjula der ska prøves på e30'n min! He blodtrua på å sjå kossn det bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 heilt i orden d niklas ska lakke senter i helga kom i Gatebil bladet idag også etter en forspørsel fra Camilla om bilder og info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Kul reportasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Takk takk venter bare på dekk nå så blir det prøve tur Stjerna på felgene blir lakert imorgen...kan ikke prøve før jeg er helt ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Gromt prosjekt, følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Takk fikk på panseret idag så nå er det bare og vente til dekka kommer så blir det litt bilder til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Utrolig tøft med reportasje da, likte avsluttingen din mtp at du skal begynne på nytt med en E28, håper den er like gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Takk håper det jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 hva skjer med taket ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Altid vært slik diamant svart tak med gul stripe i deling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 spent på hvordan det er delt, noe closer look? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Nei kan sikker ta et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Et bilde jeg zomet på bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå