haugen1 Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Er 98% sikkert strammeren som har gått.. Er virkelig noe dritt. Samme sjer med s38 og. Noe som er bedre da? Er vell stuket ventiler og da kanskje? Mistet vartfall olje trykk på tomgang da begynte lampen og lyse så vidt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Skru ut strammeren, det er enkelt, så ser du om det er skader på den. Og deretter ta av toppdekselet. Da ser du med en gang om det er noe galt. Evt sett på ei signalklokke og resett kammene etter verkstedhåndboka og prøv å vri rundt uten pluggene i. Et borescope kan også hjelpe.. greit å få sett inni forbrenningskammeret der. Koster heller ikke allverden for et usb styrt kamera. http://www.clasohlson.com/no/USB-inspek ... tings=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Takk for hjelp og info noen som har bok på denne motoren elr hvor jeg kan kjøpe? Skal prøve dette når jeg kommer hjem Her er en liten start så dere får høre lyden :0 http://youtu.be/Bd4JiTIUbm4 Hørest ganske ille ut :/ Finest det en strammer som er bedre Evt B32? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Takk for hjelp og info noen som har bok på denne motoren elr hvor jeg kan kjøpe?Skal prøve dette når jeg kommer hjem Her er en liten start så dere får høre lyden :0 http://youtu.be/Bd4JiTIUbm4 Hørest ganske ille ut :/ Finest det en strammer som er bedre Evt B32? Dem bruka vell S54 strammern, den ska vist vare good shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 S50B32 strammern takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Faen haugen, trudde faktisk at alle visste at b32 strammer ska brukes på sa der.... Men i syns lyden haurtes ut som lager igrunn... Men d e ikkje så mykje å spekulere på, rive ned motorn må du uansett, så d e bære å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Ja nå har ikke jeg hørt lyden så det kan jo være rådebank og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 S50B32 strammern takk... My bad, noget sent på natt Men er vell flere som bruker s54 og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 S50B32 strammern takk... My bad, noget sent på natt Men er vell flere som bruker s54 og ? Dem som har s54 vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 S50B32 strammern takk... My bad, noget sent på natt Men er vell flere som bruker s54 og ? Dem som har s54 vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Faen haugen, trudde faktisk at alle visste at b32 strammer ska brukes på sa der.... Men i syns lyden haurtes ut som lager igrunn... Men d e ikkje så mykje å spekulere på, rive ned motorn må du uansett, så d e bære å sjekke Alle uten om i orke ikje sitte å lese die inn å ut på sa foruma heile tia så tar vi info i seinere tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Ja nå har ikke jeg hørt lyden så det kan jo være rådebank og.. Hører litt på filmen Jørgen har jo grunn litt og bruke litt penger på motor også nå da noe tips til enkel efektøkning?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Hehehe ja hadde vært nåkka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 You pay, we fix! synd i he sælt stæmplæ og rådæn i hadde t s50b30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå