JE Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 blir det no bimmers treff på rudskoen i år slik som sist år? i såfall dato osv..?
325icab_88 Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Vi må da få til dette? Ble suksess forrige gang regner jeg med Jeg er hvertfall klar med caben og 02 turbon
JE Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Ja blei suksess i sist gang. Jeg er klar med 02`n (hvis det passer seg at jeg er hjemme....)
Gunnar Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Det er nok den grå 02'n som var med i fjor også. Hvis jeg ikke tar helt feil har den fått seg 4-stempla Wilwood-bremser bak med MH Racing-adaptere. Traff Marius i dreibenken en kveld på jobb.. Men treff ja, jeg vet rett og slett ikke. Jeg har egentlig ikke tid, og jeg vet ikke om Kjetil som har dratt mye av lasset tidligere heller har tid. Han har forresten kjøpt seg ny bil. Trenger noen flere ildsjeler for å dra i gang slike ting. Hvis noen har lyst til å helt konkret binde seg til et visst ansvar i forhold til dette, så kan vi gi det et forsøk. Flaggvakter og slikt er en ting, men vi trenger folk i påslipp, til førermøte, etc.
336mik Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Kunne det latt seg gjøre å få til noen løsning med prøveskilt denne gangen da? Evt egene heat?
S.Arnesen Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 høres ut som en ide det ja... skulle gjerne hjulpet til, men jeg jobber mye overtid osv, så jeg vet aldri når jeg er opptatt...
Gunnar Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 høres ut som en ide det ja... skulle gjerne hjulpet til, men jeg jobber mye overtid osv, så jeg vet aldri når jeg er opptatt... Dette gjelder jo de fleste av oss andre også, og skal man få til noe sånt så MÅ en del personer ofre seg og droppe overtid, eller kanskje en hel dags jobbing. Vi er flere som har gjort det. Uten går det ikke an å få til. Sånn er det bare... man må hoppe i det med begge beina.
Mexos Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Jeg kan sikkert stille opp. Spørs litt på dato osv selvsagt.
tonyku Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Jeg stiller opp med bil ihvertfall Mye kokskjøring i det siste
mAZE Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Jeg at meg fri fra jobben den dagen det evt blir og stiller med helt nytt semipro kamera ++ Står såklart også flaggvakt om ønskelig. Noe utover det vet jeg dessverre ikke om jeg er i stand til, ihvertfall ikke uten mer informasjon.
JE Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Det er nok den grå 02'n som var med i fjor også. Hvis jeg ikke tar helt feil har den fått seg 4-stempla Wilwood-bremser bak med MH Racing-adaptere. Traff Marius i dreibenken en kveld på jobb.. Nah.. så ille blir det ikke. Marius stod nok å dreia bells til forbremsene mine. bak så blir det wilwood enstempla-glide-caliper
Gunnar Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Hehe, sånn var det ja. Jaja, den stopper vel allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå