Gå til innhold

Mitt nye leketøy - E92 320d

abj
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med en sinnsykt fin bil :)

Jeg har en E90. Lurte på de felgene på bilen din (slike har jeg også lyst på)

Hvilken dimensjon ?

Hvor har du kjøpt de ?

Mange takk!

Jeg har kjøpt disse hos Dekkspesialisten i Porsgrunn. Fikk meget god service og en hyggelig pris. De har vel en pris på 1.250,- per felg, om jeg ikke husker feil.

Jeg har er 18" og kjører 225/40 både foran og bak på disse vinterdekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattulerer med en sykt fin bil :D Må være en sinnsyk følelse og hente seg en splitter ny bil ?

Mange takk!!

Det er en veldig god følelse å hente seg en splitter ny bil. Nå har jeg vært så heldig at jeg har kunnet gjøre dette med mine 4 siste biler, og jeg tror det skal mye til for at jeg noen gang kommer til å kjøpe en bruktbil...

Det å få bilen akkurat slik man ønsker, vite at ingen andre har "rast" rundt i den, lukten av ny bil ... rett og slett en herlig følelse!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Tok et par nye bilder etter omlegging til sommerdekk. Dette er foreløpig oppsett. Har også fått på M3 spoiler.

Jeg vurderer sterkt å skaffe meg noen andre felger til sommerdekkene. Må være 19"

Noe som har noen tips til felger som hadde blitt bra på denne bilen?? :D

seo5ri5mzpop6c1hwite.jpg

wrv6oiay1cc1qjyxt7fa.jpg

8ael5888on3bwon11hf5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Ikke bytt ut felgene, dette er en av de fineste originale BMW felgene som er å få. Kler E92/E93's design svært godt. Senk den heller litt foran så er bilen, etter min mening, helt perfekt. Nydelig bil.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut :)

Hvorfor vil du bytte felger, disse er jo meget fine. Jeg tror at en senk vil gjøre mer for utseende enn nye felger. :wink:

Jeg syntes de har en veldig matt finish, det er årsaken til at jeg vurderer å bytte de ut. Eller, skaffe meg noen andre i tillegg, er det vel jeg egentlig skal :lol:

Jeg liker designet på de veldig godt og de kostet jo en god slump å få med når jeg bestilte bilen, så jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre...

Hvis jeg bestemmer meg for å beholde de, er jeg helt enig i at det vil gjøre mye å få senket den foran. Jeg syntes den er bra bak, men alt for mye rom over felgen foran.

Hvordan får jeg senket den foran på enklest mulig måte? Jeg har ikke snøring selv, så jeg må få noen til å gjøre det for meg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut :)

Hvorfor vil du bytte felger, disse er jo meget fine. Jeg tror at en senk vil gjøre mer for utseende enn nye felger. :wink:

Forresten ... hvor fikk du tak i senkesettet til din? Monterte du selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det hos Norsk Bildelsenter (som er norsk importør av KW) og var på verksted for å få det montert.

Takk! Får se hva jeg gjør. Jeg er veldig gira på å senke, men jeg bruker bilen til hytta på Golsfjellet på vinterstid, og jeg har siden i januar allerede kjørt meg fast to ganger i snøen, fordi bilen allerede egentlig er for lav for hytteveien ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...