Gå til innhold

awt sin 01 320Ci - Solgt :S


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Ja ser det koster 1600$ for ett komplett sett på ebay nå :)

Er enig med deg ang det skal se orginalt ut!

Tror neppe det kan være med MkIV navi computer? Den er dyr.. $6-700 kun for den som regel (uten at jeg har sett de helt siste ukene).

Jeg betalte €350 for computeren min, dette var før kronen sank, så det ble rundt 2700 eller noe for denne.

Oppstart: (skjermen kom fra en E39, derfor hadde den noen valg i begynnelsen som jeg ikke har)

Hmm, skeptisk... mener E39 og E38 deler skjerm, og den er ikke lik den du har. Tror din må være fra E46 eller E53 (X5)...

Edit: Jeg skrev litt feil her, er valgene fra computeren som sikkert kom opp, er jo denne alt fungerer gjennom :)

Grunnen til at jeg sa E39 var at dette lå lagret inni systemet. Jeg er jo egentlig fullt klar over at skjermen kun passer til e46. :)

Ellers gratulerer! Var det en grei jobb? Måtte noe kodes hos BMW etterpå, eller fungerte alt med en gang?

Takk. :)

Tja, må innrømme at jeg hadde litt lyst å gi opp noen ganger, men dette var under demontering helst. Selve montering var ganske enkelt. Jeg har ikke kodet noe, da jeg har forstått det slik at dette er kun nødvendig om man skal ha BMW assist til å fungere. Denne funksjonen har ikke vi uansett. Kommer nok til å få den programmert, men har ingen hastverk, da alt fungerer som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

e46 har en egen skjerm, den deler ikke med noen av de andre modellene.

det er like i x5 5 serie og 7 serie.

Ja, du har rett :)

Det er computeren min som er fra 5-serie, jeg som tolket mitt eget bilde feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Flott bil! =)
Rå den fronten din 8)

Tusen takk til dere begge. :)

Nå må du poste noen nye bilder da som er uptodate med de nye speilene dine :)

Nå har det dessverre seg slik at speilene fortsatt ligger i esken sin nede i boden (i sammen med bl.a. takvingen) :oops:

Burde så absolutt fått fingeren ut, men det har bare ikke blitt. :?

Ellers så har jeg fått video-kabel til iPhonen min som jeg har prøve-koblet opp på navigasjons-skjermen. Dette fungerte helt fint, men jeg fikk aldri lyd-inngangen til å fungere. Vet ikke helt hvor mye jeg bryr meg om dette, ettersom jeg alikevel skal montere en dings slik at jeg kan få lyden inn på AUX-inngangen istedenfor (og dermed stereo-lyd).

Har fått brukt navigasjonssystemet litt også nå, og alt fungerer helt perfekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fikk montert speilene mine en gang i forrige uke, ble en god del bedre. :)

Hadde satt pris på om felgene ble total-ignorert, da jeg er flau av å ha de på bilen...

Bildene kunne selvfølgelig vært bedre, og bilen renere, men er ikke alt som er like lett. :)

IMG_9673.JPG

IMG_9681.JPG

Prøvemonterte takvingen min også (med lakk nå), men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg vil ha den på, fra noen vinkler er den tøff, og fra andre regler blir den litt for "ekstrem"/merkelig.

Laget derfor en avstemning på dette. :)

IMG_9689.JPG

IMG_9690.JPG

IMG_9695.JPG

IMG_9701.JPG

IMG_9724.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett dette her, litt kjedelig å "forkaste" vingen jeg fikk tak i også. :/

Har også hatt en annen vinge litt i tankene, men den er enda vanskligere å få tak i, ihvertfall til en noenlunde normal pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig med navi greia!

Den takvinken hadde jeg nok droppet.. synes ikke det var pent i det hele tatt... =/

De speilene der kjøpte jeg også til min, men returnerte de igjen etter en prøvemontering.

De er ikke akkurat noen M3 kopi.. Alt for store (de er faktisk like store eller større enn de originale vanlig speilene) og de peker oppover.. Originale M3 speil er jævlig dyrt... synd det er sånn =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er veldig fornøyd med navien. :)

Har ikke bestemt meg enda, men det ender nok opp med det ja, blir ihvertfall ikke montert med det første.

Jeg visste speilene ikke var M3-kopi, tror faktisk det ikke finnes. Mine er ikke så store som de originale, men de peker oppover ja. Passformen var perfekt, men jeg er ikke helt fornøyd med glasset i de. Ting på lang avstand blir helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Ikke så mye updates her.

Har fått meg originale M3-speil på bilen, samt modifisert til en grill av deler fra den originale og den uoriginale jeg hadde. Grillen var endel mer arbeid enn jeg hadde regnet med, da de to grillene ikke var så like som det så ut som før jeg begynte. :roll:

Har også tilpasset blinklysene slik at de faktisk passer. Før jeg gjorde dette stakk blinklyset på høyresiden ca. en halv cm ut fra hovedlykten. Nå ligger de helt gjevnt.

Hadde en liten biltur rundtom i Europa med bilen for noen uker siden, og alt gikk helt fint. Untatt at angel eyes-ene på den ene siden takket for seg i Tyskland en plass. Dette er nå fikset med ny "tenner" fra Biltema og alt er iorden igjen.

Her er et bilde av bilen på toget fra Folkestone i England til Calais i Frankrike. Blir ganske mye skitt og insekter etter noen tusen kilometer dessverre. Grill og speil er montert her.

z307nmkehaj1avkzv3mu.jpg

I dag fikk jeg iPhone-dock fra 2point5 spec.dock til å montere i askebegeret. Kvaliteten er upåklagelig, men ettersom bilen ikke er hjemme akkurat nå får jeg ikke montert den. :? Kommer nok til å lakkere den hvite dingsen svart.

ndogk2rccwtxdfpf83yh.jpg

re85quxdvt1btphx1kfz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...