Gå til innhold

awt sin 01 320Ci - Solgt :S

awt
 Share

Anbefalte innlegg

Takk, men spørs om den ikke muligens forsvinner snart...

Nei, si det. :)

Hadde noen felger i tankene, men ville vente til dollaren falt litt ned igjen. I mellomtiden har jeg fått mer og mer lyst på CSL-felger, men GS har jo ikke de lengre, så får se om jeg får tak i noen brukte eller importerer til neste sesong eller noe.

For å være ærlig, burde du se etter noe annet enn CSL. Det dukker jo opp flere og flere biler med CSL.. Så jeg begynner nesten å angre selv på at jeg kjøpte mine. Men per idag har jeg ikke råd til å kjøpe noe alternativ jeg har lyst på! ;(

Men nå kommer det jo helt an på prisnivået du skal på.. regner med det er 19 du skal ha ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er et sett felger jeg ahr mer lyst på, men de er original BMW og finnes ikke replika av. De koster den fine sum på 43.630,50 inkl. dekk fra GS.

CSL-felger er ikke like lett å oppdrive nå som før, så jeg tror det der har stoppet litt opp. Jeg har også sluttet å bry meg om at jeg gjør likt som alle andre, det viktigste for meg er at jeg gjør noe jeg føler er riktig. :)

Om du skal selge felgene dine en dag kan du jo alltids hyle ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil du har! sleng ut flere bilder :)

43.630,50 inkl. dekk fra GS. - ler meg ihjel av prisen. hadde heller reist verden rundt enn å ha 4 felger.

Du har et godt poeng, men du vet godt selv hvor fort gjort det er bruke 1 krone eller 2 for mye på bilen ;)

Jeg personlig har nå lyst på noen andre felger, siden ALLE har fått seg CSL i det siste;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omni, selg dine til awt da :) ja CSL og BBS CH er veldig standar på e46, og Mtech2 styling. Men det er jo det som er pent/penest også da, og derfor mange har det. Men det er vel ikke mange i Moss som har CSL felger?

Ingen her i rundt som har noe i nærheten av min bil sånn sett, men allikevel..

Jeg har lyst på de Schmidt felgene.. men der igjen er det jo kostbart.. jeg får se... om jeg selger mine så skal jeg si ifra awt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da har jeg fått vinterdekk på..

Jeg valgte å kjøpe nye vinterdekk på de originale M-tech-felgene, da jeg var flau over de vinterfelgene som følgte med bilen (bilde i begynnelsen av tråden).

Nå har jeg plutselig ikke sommerfelger lenger, så jeg må "dessverre" anskaffe meg nye når den tid kommer. :)

...om noen har lyst på stygge originale 16" felger med veldig slitte vinterdekk og/eller noen 17" sommerdekk av ukjent merke jeg aldri har hørt om før så ikke nøl med å gi beskjed. :)

Går billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... jeg kjører rundt i 15" stålfelger med kapsler på.... og ene felgen sier wooomb wooomb wooomb wooomb woomb i 70-80km. det er flaut det. men men...ingen hører/ser foruten meg uannsett.

hvor stygge felger er det snakk om, de som du skal selge? bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 months later...

I kveld har jeg i likhet med Søreng (noe som forøvrig gjorde jobben litt lettere, da noen av bulkene var på samme sted :)) hatt besøk av Caropractor som rensket bilen for alt av parkeringsbulker og andre småbulker.

Jeg ble helt fascinert av hvordan bulkene ble tryllet helt vekk uten noe som helst tegn til at det hadde vært bulk der før.

Har også endelig fått koblet opp video-modulen slik at jeg kan se film og slikt på navigasjonsskjermen. Har hele tiden hatt bilde, men har aldri fått lyden til. Her en dag sa en hyggelig sjel akkurat hvordan det skulle være og alt fungerer som en lek. Nå gjenstår det bare å trekke ledninger frem og lage en form for kontakt i hanskerommet eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...