Dr_S Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Har på følelsen at lakken på tåkelyktene ikke sitter lenge pga steinsprut Men ble tøft. Er bildene med xenon tatt før du sota? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 ikke jeg heller ;_) men har noen bokser til alle disse bildene er tatt med sota lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Veldig bra Får håpe du går igjennom uten blinkers... Det gjorde ikke jeg gitt.. Så nå er sideblinkers montert.. Oransje til og med siden jeg hadde noen liggende fra gamlebilen.. Men blir nok svarte de å og da blir de ikke synlige.. Strøken E36.. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 jeg også heldigvis 1 år og 4 måneder til PKK hehe... takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Ble lekker nå, bortsett fra DTM potta di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 hmmmm.... hva med den? passer til vingen som går oppover mener jeg hehe... men den bør poleres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Fælt få biler som kler DTM potter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 hmmmm... jaja... nå er det den som står på i hvertfall får bare ta bilder forfra hehe... fant et par til min og en kamerat sin bil... og dj feed sin 328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 nominerer mine to jeg da. Denna har eg bilde av og fra et SSH treff. På min topp 3 liste så e det egentlig barra lokale bilar. TOREBMW Sin e30 M3. (hadde dåkke sett den i real life så hadde dåkke forstått koffår. E.H.D sin e90. Et nydeligt eksemplar så skrike; Less is more! bmw pat sin E24. Fordi eg digge sånne gamle klassikere, og den va strøken sist eg kikka på an! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Får legge ut noen bilder av min E34 M5 Gleder meg til det blir sommer her nordpå så jeg får tatt noen nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Mye pent her.... Av de bilene jeg har sett liker jeg kanskje best caaatooo sin E60 etter han fikk pimpa den litt opp! Han kan jo legge ut bilder selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Tror at Sandersen sin E30 er en god kandidat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alek320i Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Et lite bidrag fra min side: Min nye E46 323Ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huseby Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Må vel nesten stemme på min egen Eller så er jo også Leif Harald sin e46 en klar favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Den siste e46 der er jo helt sinnsykt pen... Til salgs nå den?! HEhe, sikla litt på den på autodb:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå