bcRichard Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Om ikke den fineste så er den i alle fall stor nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 hhahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 jeg har for tiden den høyeste bimmern på forumet hvertfall men senk kommer IDAG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Får vel slenge opp noen av min også ikke best kvalitet på de fleste bildene osv(mobilkamera) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Marius e30: Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Den der var da veldig pen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 takk så mye ...har vært et prosjekt jeg har hatt gående en god stund nå, var ferdig godkjent og registrert i slutten av mai...Ac schnitzer felgene over er også til salgs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Heh, synes da bilen var råest med de AC felgene jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMTuning Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Slenger ut noen bilder av den gode gamle e34 medmanglende dør list bak den forsvinner hver gang jeg er på banen å kjører..................kan ikke skjønne hvorfor kremt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Heh, synes da bilen var råest med de AC felgene jeg da Helt enig. Den ser mye mer sporty ut med AC-felgene. Men nydelig var den med både AC og BBS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Slenger ut noen bilder av den gode gamle e34 medmanglende dør list bak den forsvinner hver gang jeg er på banen å kjører..................kan ikke skjønne hvorfor kremt.... NICE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 takk så mye ...har vært et prosjekt jeg har hatt gående en god stund nå, var ferdig godkjent og registrert i slutten av mai...Ac schnitzer felgene over er også til salgs;) Er det en orginal M3 eller er det en til som er sveisa om? Hva motor har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 takk så mye ...har vært et prosjekt jeg har hatt gående en god stund nå, var ferdig godkjent og registrert i slutten av mai...Ac schnitzer felgene over er også til salgs;) Er det en orginal M3 eller er det en til som er sveisa om? Hva motor har du? Nei er en 316, alt er nytt utenom en kanal og panser...motor er s14 215 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Det er jo snart flere ombygde nå enn orginale her i landet. Fint for oss som har orginal da, for til dyrere blir de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Det er jo snart flere ombygde nå enn orginale her i landet. Fint for oss som har orginal da, for til dyrere blir de din er jo ombygd den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå