Johnsen Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Fin den der ja! Ser jeg sort tak? Carbon? Ser gjerne flere bilder av bedre kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Likte best den blå csl hartge'n jeg også =)Knall DIGG!! Legger ved et av min også... synd jeg nettopp har kjøpt den å ikke fått endret stort Deg så jeg på E18 på vei mot Drammen for et par uker siden. Trodde det var en M3 helt til jeg så at du hadde faceliftfront. Kjørte forbi deg i høyrefilen ved Statoil på Kjelstad i en sort M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Likte best den blå csl hartge'n jeg også =)Knall DIGG!! Legger ved et av min også... synd jeg nettopp har kjøpt den å ikke fått endret stort Stilig, å litt anderledes. Er dette fargen 476 Ambra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Likte best den blå csl hartge'n jeg også =)Knall DIGG!! Legger ved et av min også... synd jeg nettopp har kjøpt den å ikke fått endret stort Wooooo! Tøffeste fargen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Min nyinvistering. Litt dårlige bilder men: Forøvrig en 08 120cd M-sport. Utstyrslisten: BMW 120d Coupé Ekstrautstyr på denne bilen M Sportspakke Gulvmatter i velour Automatisk avblendbart innvendig speil Midtarmlene foran Sportsseter for fører og forsetepassasjer Tåkelys Xenon for nær- og fjernlys Klimaautomatikk Cruise Control M sportsfjæring M Aerodynamikkpakke Individual taktrekk, antrasitt M sportsratt i skinn Oppvarmbare forseter Varseltrekant og førstehjelpssett Røykepakke Lyktespylersystem Regnsensor ISOFIX festesystem for barnesete Oppbevaringspakke Individual Shadow-line høyglans Multifunksjonstaster på rattet Lakkerte eksteriørdeler Lyktespylersystem Oppvarmbare seter foran Gulvmatter i velour Tåkelys foran Sportsseter foran Multifunksjonstaster på rattet inkl. cruise control ISOFIX festesystem for barneseter bak Oppbevaringspakke Xenonlys Klimaautomatikk Lyspakke Speedometer med kilometervisning Varseltrekant og førstehjelpspakke Askebeger og sigarettenner Adaptive kjørelys Solskjermende vinduer Speedometer med kilometeravlesning Nødblinklys Lyspakke Solbeskyttende vinduer Park Distance Control (PDC), bak Nedfellbare hodestøtter bak Skipose Regnsensor BMW lettmetallfelger Dobbelteke 207 M Gamlebilen ( som selges rimelig): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Er det lov å nominere seg selv? Hva med å lage flere kategorier for biler.. En e46 m3 er jo en super fet bil, men den er jo ofte helt orginal. Jeg synes det blir feil at kriteriet for å få forumets fineste bil er at man har mest penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Oi, den var strøken Kjempefin! Du har min stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Eg syns John H si vogn er eit flott eksemplar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Greie biler de to siste, men syns ikke de kommer langt opp på lista over forumet som fineste bil. En ting BMW ikke har skjønt, og det er speil. Helt forferdelig med orginale speil. Ett absolutt must å bytte ut, hvertfall på e36 og e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Greie biler de to siste, men syns ikke de kommer langt opp på lista over forumet som fineste bil.En ting BMW ikke har skjønt, og det er speil. Helt forferdelig med orginale speil. Ett absolutt must å bytte ut, hvertfall på e36 og e46. Delvis enig der, M3 speilene er helt vill. Enig at de originale speilene kanskje ikke er helt det fineste, men på Superbeetle sin E36 må jeg si at på det øverste bilde så passer speilet til bilen. Alt i alt er det en nydelig E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Greie biler de to siste, men syns ikke de kommer langt opp på lista over forumet som fineste bil.En ting BMW ikke har skjønt, og det er speil. Helt forferdelig med orginale speil. Ett absolutt must å bytte ut, hvertfall på e36 og e46. Delvis enig der, M3 speilene er helt vill. Enig at de originale speilene kanskje ikke er helt det fineste, men på Superbeetle sin E36 må jeg si at på det øverste bilde så passer speilet til bilen. Alt i alt er det en nydelig E36! Joda, ser ut til å være en velholdt bil med m-snacks hele turen rundt. En forholdsvis vanlig e36. Men speila er det ingen som får meg til å like. Sett på ac-speil på denne og en vil merke stor forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Ac speil ja Vi får se...Men men... Nå la jeg ikke ut bilder for jeg syntes at bilen min skiller seg så utrolig ut, men ser alle andre som legger ut, så hvorfor ikke.. En ny 1-serie rett fra butikk er da ikke så spesielt liksom.. Derfor jeg mente vi skulle hatt flere kategorier.. el bare latt være å ha en slik avstemning. Gjerne heller laget en tråd om biler FØR/ETTER... Det tror jeg hadde vært gøyere...Og sett hva folk har gjort med bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 nominerer mine to jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Her er et par bilder av min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 nominerer mine to jeg da. 6`eren så strøken ut!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå