m-blå Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Som overskriften sier, valgte jeg nå og bytte ut min flotte E39 med en E61. Nye bilen er en 05 mod. E61 530d m-sport i Carbon sort farge. Bilen har ganske bra med utstyr og foreløpig er jeg veldig fornøyd. Legger også med ett bilde av gamlebilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Ser utrolig pen ut! Nå, få på noen fete 19" tommere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Ser ut som en svært pen og godt utstyrt 530d.. Har du noen planer for nybilen da? Din forrige var jo riktig så lekker, så går utifra at du har noen planer her, hvertfall mht. hjul? Gå for noen lekre og elegante 20", så er du langt på vei.. Gratulerer..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Gratulerer med en stk. NYDELIG bil, med helt rett motor! Dette var virkelig en grom familiebrakke Ser for øvrig at det er forholdsvis mange av oss tidligere E39-eiere her på forumet som har oppgradert til E60/E61 i løpet av kort tid. Tyder jo på at vi er fornøyd med 5'erne E39'en din var forøvrig meget pen - nesten helt lik min gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 På bildene er det de originale 18" med vinterdekk. sommerjoggeskoa er 19" M6 felger i 8,5 og 9,5" bredde, så det får nok holde. Synes de passer bilen veldigt bra. Ellers har bilen en km.stand på "bare" 54tkm. Av utstyr kan jeg jo nevne: Sportspakke,head-up display, komfortseter(utrolig gode og sitte i!), panoramasoltak, klimakomfortfrontrute, aktiv seteventilation, adaptive xenonlys, navi proffesional med tv,tlf osv. Webasto 5kw med fjernkontroll, aut.nivåregulering osv. Er en ganske lang liste med utstyr. Skulle en bestilt ny bil i dag og krysset av på lista over ekstrautstyr hadde det kommet på 306000kr. i bare extras. Har ikke de store planene for bilen enda, men litt mørkere ruter bak hadde jo gjort seg. Da må det bli film som er lik som det er originalt på disse bilene. Noen som vet hvilken prosent eller hva det heter, som tilsvarer originale mørke glass på Bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Gratulerer med en kjempeflott ny slede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 men litt mørkere ruter bak hadde jo gjort seg. Da må det bli film som er lik som det er originalt på disse bilene. Noen som vet hvilken prosent eller hva det heter, som tilsvarer originale mørke glass på Bmw? Må først si gratulerer med rå 5er Jeg har org mørke ruter bak og fikk lagt på solfilm foran. Den er 40% Desert fra Sun-Gard. Synes denne matcher bra med det orginale. Jobben ble gjort hos Riis Bilglass på Raglamyr i Haugesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Gratulerer med en kjempe fin bil! Trodde det var sportsseter du har jeg, helt til jeg leste at det var comfort seter. Så de har altså begynt å bygge opp comfort setene litt på sidene også nå? Head-up display er jo så rått da. Funker det bra? Er det sånn at den viser ting du ikke ser, før du ser det og sånt? Leste noe om at det leste med infrarøde stråler, så det så dyr og sånt, før sjåføren gjør det. Og det kommer opp i displayet. Kan jeg spørre hvor mye du måtte ut med for skjønnheten? Svigerforeldrene mine skal ha seg ny bil, så skal prøve å prakke på de en sånn en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Head-Up Display er informasjon som navigasjon og hastighet i synsfelte i frontruten. Det du snakker om er Night Vision. På komfortsetene har man allerede perfekt sittekomfort, men om man vil - kan man pumpe opp sidestøttene så du sitter mye mer fast enn du noen gang vil klare med en sportsstol. Når man lukker opp døra går sidestøttene til normal posisjon, gjør det lettere ved inn/ut stigning og hindrer slitasje på setet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Ahhhh... de komfortstolene får jeg bare mer og mer smaken for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Ahhhh... de komfortstolene får jeg bare mer og mer smaken for. Man får ikke bedre seter enn dette og de utvidede funksjonene (i forhold til sportsseter) er helt fantastisk. Must på en ny bil i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Head-Up Display er informasjon som navigasjon og hastighet i synsfelte i frontruten. Det du snakker om er Night Vision. På komfortsetene har man allerede perfekt sittekomfort, men om man vil - kan man pumpe opp sidestøttene så du sitter mye mer fast enn du noen gang vil klare med en sportsstol. Når man lukker opp døra går sidestøttene til normal posisjon, gjør det lettere ved inn/ut stigning og hindrer slitasje på setet. Skjønner. Blitt mye avanserte funksjoner i bil gitt... Gleder meg til dette blir gammelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Det kan være både òg. I det det ikke virker lengre kan det bli problemer. MEN om BMW holder samme kvalitet som de alltid har gjort så vil elektronikken virke lenge. Det er dessverre mange andre bilmerker som ikke er like flinke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 gratulerer med en utrolig fin bil! Burde skjønt at den nye bilen din er like pen som din forrige. Den skulle jeg gjerne hatt kloa i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 Må si takk for alle hyggelige meldinger og tips her....alt i fra flott bil, tips fra E.H.D. om solfilm...osv. Må bare skrive at på onsdag satt jeg og så fotball i godstolen og tenkte....dæven nå skulle jeg hatt komfortstolen i bilen inn i stua og kost meg...hehe...neida, men de stolene er bare helt utrolig gode. Til deg som skrev at gamlebilen min skulle du hatt tak i....Det er jeg enig med deg i. Det er en veldig bra bil på alle måter og nye eier er storfornøyd. Den går nå i Bergen hvor den står i stor garasje på 80 kvm. i sammen med enE28 m535i, den har nok fått ett godt hjem . Må jo si at etter og ha kjørt den nye "ett par mil" nå, så begynner jeg og bli mer og mer fornøyd. Merker den er raskere og"bedre", eller skal vi si nyere. Men igjen....sportstoler er bra, men komfortstoler er jo så utrolig bra, at jeg er sikker på at i venterommet inn til himmelen sitter man i slike stoler... uansett... ha en fin helg folkens!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå