Gå til innhold

Min første BMW - 520i E60

Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte transperent sotespray på Bilxtra. Tok ikke noen bilder av prosessen siden jeg har gjort dette mange ganger og syns ikke det er en utfordring lengre, hehehe.... Baklyktene demonterer du på 2-3 minutter.

Brukte du klarlakk også? Hater når sotsprayen begynner å flakke. Jeg er jo ganske heavy på vaskinga!

Har fått meg ny jobb btw! Etter noen år med saksbehandling i det offentlige, bestemte jeg meg pluttselig for å realisere drømmen og jobbe med biler! Dagen etter gikk jeg på ledige stillinger, og fant en bilselgerjobb med søknadsfrist samme dag. Så jeg søkte, og ble innkalla på intervju kort etter. Så skal å skrive kontrakt i morgen. Er den i orden begynner jeg 1 juni. Lønnsmessig har jeg allerede fått greie antydninger, så jeg tror det går greit.

Stillingen er på O.p Fure i Bodø. Skal selge Opel og Chevrolet + en del brukt.

Skal ikke selge bimmern, men blir vel mest dama som blir å farte rundt i den på dagtid da jeg får firmabil. Så selger vi Saaben! Kanskje det blir en speedster eller GT på meg etterhvert som nr 2 bil. Eller noe heavy chevy greier! 8)

Så var det egen bilpleie garasje med bukk i salgsbygget! Jeg som ikke har noen form for å garasje å stå i nå, så på det som et stoooort pluss!!! :D

gratulrer.. det høres jo helt fantastisk ut... men opel, please :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke jeg tør å kjøre en speedster turbo! :D 0-100 på 4,2 sek mener jeg den gjør... Lappen varer ikke lenge da.

Men ser ikke bort i fra at det kan bli noe gøy etterhvert. GT'en er jo rå, også kommer Opel Insignia til nyttår (Erstatter vectra). Muligens kommer en utgave med 300 dieselhk og 4x4. Kommer iallefall med flere stooor motorer. Også har den et meget pent karroseri. Høy kvalitet og ekstremt mye utstyr. Skal konkurrere med Mondeo og passat type bilene. Så har jo GMC også Cadillac, og det hadde jo vært gøy å hatt en Cadillac CTS på merittlista. Fins mye kule chevyer også! Får se hvor mye cash jeg greier å tjene! Men er nå kommet litt dit i livet at jeg er mer opptatt av en gøy arbeidsdag... Selv om det selvsagt ikke gjør noe om jeg tjener bra på det! :wink:

Grattis Thunder! Hva har du jobbet med før, og hva går nyjobben ut på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Går sakte her.... Ikke fått tona rutene, og enda ikke fått sommerhula. Leppa fikk jeg på i går, men har bare et dårlig mobilbilde av skitten bil, og med teip på fangeren! :? Men kan vel legge det ut. Leppa skal tilpasses litt bedre på torsdag. HÅPER den er ferdig til helga! Også trenger den seriøst en polering. Leppa ble forøvrig meget bra kontra originalt!!

8wn6vfyymb6jngr42i2t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt... Lurer på om det var 20% på bakruta, og 35% på sidene. Hva var det du hadde?

35% på alle siderutene og 20% på bakruta 8)

Leppa gjorde susen for fronten sin del! Veldig pent :)

Harald prøvekjørte forresten bilen her om dagen. Så nå har han begynt å gå istedenfor å kjøre Volvo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt... Lurer på om det var 20% på bakruta, og 35% på sidene. Hva var det du hadde?

35% på alle siderutene og 20% på bakruta 8)

Leppa gjorde susen for fronten sin del! Veldig pent :)

Harald prøvekjørte forresten bilen her om dagen. Så nå har han begynt å gå istedenfor å kjøre Volvo :P

Hehehe! Det som er det værste er faktisk at Harald kunne ha funnet på å gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...