Syse Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Kjetta: Interiørlister og armlener er byttet ja. Det var forige eier so gjorde det, så slapp jeg noen tusen der Det ser ut til at ACS frontspoilern ble ødelagt og bytta eller noe, for den jeg har nå er ikke lakkert på øvre del. Jeg fikset samtlige felger. De fleste hadde noen sår på seg og når jeg først skulle ta noen tok jeg alle =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Aha, ja jeg vet når kompisen min hadde dem så fikk han en liten lei dunk i en fortauskant etter litt bred kjøring. og så var det interiør listene, var endel steinsprut så fronten ble og lakket om. (da ble ACS spoileren lakket over hele) da carbonen var litt 'slitt'. så har nok tatt nedi eller noe, skal se om jeg finner bilde av hvordan den så ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jaja, den koster jo bare 12'000 Uansett, har fått prøvemontert ACS rear diffuseren nå, gleder meg til å skru fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Da er karbon nyrer og ventilasjonen på panseret montert. Nyrene var top notch. Så utrolig bra ut, og var 100% passform. Tok 60 sekunder å innstallere. Ventilasjonen på panseret derimot. Passformen var så som så. Altså, det ser bra ut, men en klips knakk faktisk under installasjon. Nå var det vel en 12 klips til sammen, så den sitter som bæsj i kram snø uansett. En annen hake var at spylervæskedysene spylte feil, de traff selve ventilasjonsristen og jeg måtte fram med tang og limtube for å modifisere dysene. Merk: Jeg gjør ingen ting jeg ikke kan reversere, og det er bare å kjøpe nye dyser så er alt tilbake til normal igjen. Anyways, nå ser det bra ut, og dysene spyler perfekt. Nå er det ut å rive av skjermen diffuseren skal sitte på. Dette er noe pes, ettersom jeg ikke vil knekke noe på den. Den sitter som faen Nåvel, det går som det går! I kveld kommer "xenon" lysene inn i kupéen, det blir god stemning Ellers så får jeg vente på at snøen skal forsvinne så jeg kan ut og krutte litt mer med bilen - dersom jeg får råd til bensin etter alt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Du glemte en viktig ting i det forrige innlegget ditt..... hehe BILDER!? Sinnsykt pen bil, digger alle carbondelene du putter på. Men hvor handler du? GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Bilder kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Noen hurtige bilder, rekker ikke kommentere, men dere skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Det ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Bilen stakk nesetippen utenfor garasjen idag for å lade litt batteri. Jeg benyttet sjansen til å knipse noen bilder til Jeg veit at bildene suger donkeyballs, skal få en fotografkompis til å ta noen skikkelige straks det "kosmetiske" er ferdig og været blir litt mindre.... snøete.. Jeg syns det tar seg meget godt ut med karbon på denne bilen, og gleder meg til å få på plass speilhus og dørhåndtak! Jeg er fremdeles under sterk tvil angående ACS emblemet i grillen, og lurer på om ikke det ryker. Jeg ser også at nå må jeg få bestilt chrome blinklyspærer :/ Uorginalt er fyfy, men jeg syns dette ser helt konge ut i forhold til plastorginalen Det er tross alt meget god karbon! Rumpa.. Ser litt rar ut med tanke på at den heller ut av garasjen Var mest for å vise ACS rear diffusern som er nymontert. (Skal erstatte pluggene/klipsene som holder den fast i fangeren) Closeup Another one Også måtte jeg ha med bakdekket mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Nydelig bil du har.. Drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Jeg er jo egentlig massiv motstander av sorte nyrer på BMW! Men må bare si at på din grymme M3 ser det bra ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Takker, takker. Nyrene er faktisk ikke sorte, men i karbon Det syns bare svært dårlig på avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Pent, men klarer ikke helt å vende meg til ACS emblemet i nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Nå ble jeg skuffa, trodde du snakket om karbonpanser med gjeller jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå