Gå til innhold

Dagens :O

øystein andre
 Share

Anbefalte innlegg

håper detta blir den riktige plassen å plassere den her :)

var en tur i dag å skulle se på en 535 e34 som var til salgs å muligt innteresert i bytte.

den står til 35 lapper så jeg heiv meg på telefonen å spurte om han var innteresert å bytte i en 525 24v, det hørtes jo greit ut mente han.. vi treftes for å se bilene til hverandre, han konkluderte med att han ville ha 15 lapper i mellom på 535en sin.. jeg syns ikke det var rikti siden min er rustfri å er i bra stand, å hans 535 var full i rust.. legger med ett par bilder til sammenligning :) ønsker tilbakemeldinger på dette, hva dere syns :)

der jeg har satt gule merker var det rust, merket på pansere er en bulk av viftebladet som har slått oppi, samt rust over tanklokket.. jeg mener att bilen hans ikke var verd bytte i min engang.. eller er jeg urimelig nå?

jeg ble bare dødlig fornerma over kommentaren hans kan en si :twisted:

skal være sagt att bilen min er ikke feilfri den heller, har litt steinsprut på framskjermen, å en liten bobble i nebbet av pansere :)

cnlkpi9iwbn7nkm8ifr7.jpg

92ulohvbv37747yq85ys.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger du din for 20k? Det er det selger mener anng byttehandelen siden han vil ha 15k imellom. Så er det vel egentlig opp til deg og ha en formening om hva bilen din er vert ved salg. Regner med at det er den sorte?!

Si meg: syntes den hjulstillinga på 535 så litt rar ut, spes bakhjulet.. Er det fra photoshop eller er det jeg som ikke er edru ennå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger du din for 20k? Det er det selger mener anng byttehandelen siden han vil ha 15k imellom. Så er det vel egentlig opp til deg og ha en formening om hva bilen din er vert ved salg. Regner med at det er den sorte?!

Si meg: syntes den hjulstillinga på 535 så litt rar ut, spes bakhjulet.. Er det fra photoshop eller er det jeg som ikke er edru ennå??

For meg ser det ut som at de bare har rullet noen felger foran de som faktisk står på bilen.

Ellers så syns jeg den 535'en så litt sjabby ut, iallfall i forhold til din (som jeg går utifra er den svarte) For 15 tusen i mellom ville ikke jeg gjort deal. Greit bilen har mer motor, men når den må/burde ha totalrenovering utvendig så blir det dyrt for deg. Lavere mellomlegg eller kanskje jevnt bytte ringer mer riktig i mine ører. Det er -om- du faktisk skal bytte da, går utifra at det er motor du er ute etter her og ikke utseende siden du vurderer denne bilen.

Din bil var forøvrig meget pen ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vurdert å sette i større motor i den du har nå da?

Tenkte f.eks. hente inn en 535 eller noe fra tyskland og flytte over litt motor og gir osv. til din bil.

Om du skal gjøre mer på bilen din som knut_olestad foreslår så ville jeg iallfall sett på sotede lykter, det tror jeg hadde vert fett på din bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sorte som er min ja :) var ute etter motor ja, stort sett bare det som dro i denna eventuelle handelen.. men så frekk som han var så reiste jeg bare, greit nokk det er en 535 :) det var skinninteriør i den, men sattan ka han så ut.. jeg fikk nesten sjokk når han svinga inn på plassen der jeg skulle se på den, ikke att jeg ser på min som en gullgrue, men mere verd enn en sliten 535 som har gjort 100 tusen mer på telleren å ikke ser ut i måneskinn er den :twisted:

er bra det er noen som er enig med meg, for typen med 535en bare fnøys a meg.. jeg spurte om han hadde det helt bra med seg selv.. jeg har en tråd her ang turbo på den jeg har, den står ved lag enda ;) nei, uff.. fyren ødela hele gårsdagen min i allefall.. takker for respons :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger du din for 20k? Det er det selger mener anng byttehandelen siden han vil ha 15k imellom.

salg av denne bilen skjer ikke for 20k det er i allefall helt sikkert :) det vil jo si det samme som att han får 50k.. da skulle han plutselig ikke selge den for 35 alikevell da :)

jeg ser en plass mellom 35 og 40 for bilen jeg, men det er kanskje urealistisk det også.. men nå har jeg bare mest lyst å beholde den ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...