Thunegutt Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 eg stille opp me M520`n viss ikkje BMWPOWER sjenke meg for mye da på løradsg-kvelden!!! haha
Frode D Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Syns det e greit å ha d litt tidligt, så komme me oss hjem t ei ok tid. For oss så som har noen timar å kjøra før me e hima, f.eks Bergen Slike treff varer ikke i mangfoldige timer heller vel? Så 4 blir egentlig ikke seint. Tilbake i Bergen tidlig på kvelden. Viss ikke du legger deg kl 9 da..
BMWPower Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 eg stille opp me M520`n viss ikkje BMWPOWER sjenke meg for mye da på løradsg-kvelden!!! haha Hehe, det o e jo et problem me må ta høyde for E jo ikkje vansklige og be heller du. Men faen da, må jo ta me deg M3`en. La den sure 5serien stå hima Syns det e greit å ha d litt tidligt, så komme me oss hjem t ei ok tid. For oss så som har noen timar å kjøra før me e hima, f.eks Bergen Slike treff varer ikke i mangfoldige timer heller vel? Så 4 blir egentlig ikke seint. Tilbake i Bergen tidlig på kvelden. Viss ikke du legger deg kl 9 da.. Eg pleie ikkje legga meg før halv ti Nai, men eg har ei litå jenta så må vær i seng t kl 19.00. Og det tar noen noen timar å kjøra, men men.... Me må vel bli enige om noe
awt Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Jeg kan begge tidspunkt, men syns 16:00 passer best. Er jo også mulig å inngå et kompromiss ved å si 15:00.
Diezelpower Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 *Host* Men da er jo ikke jeg der... ;( Jeg skal nedover nå til helgen.... Søndag 8 mars på Amanda storsenter, der kan vi stå under tak hvis det er styggt vær Jeg går ut i fra at du mener søndag 9. mars Tar kanskje turen jeg og. *host* Ja klart søndag den 9 mars Tror det hadde blitt litt plass problemmer skulle vi hatt bimmers treff på amanda en lørdag Ang. klokkeslett... Skal vi si fra kl 14.00??
Rayman Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 9. mars passa ikke for meg Kan vi ikke ta det i slutten på mars da heller? hehe Kunne jo ha laga en avstemming med alle søndagene fremmover i mars å sett hvilken dag som fikk høyeste score? Hvist det blir 9.mars tar eg bilen din og stille opp
Steven Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Hvist det blir 9.mars tar eg bilen din og stille opp Du kjeme kje longt me min bil med mindre du rygge elle hive ann på hengar opp t Haugesond Girkassen har røke serdu Tvila på at eg får tak i nye før eg fere t sydenland...
Steven Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Kas girkasse e det da? Getrag 260 med 2 stk følerar. Må passa t ein 1986 model 325i Har du elle?
TOREBMW Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=74405
BMWPower Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Då har eg fått montert dekk på sommarfelgane, så eg e klar t den 9 mars Så lenge d ikkje e snø eller minus den helgå då
BMWPower Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 det er bra..håpe på fint vær da DET e vel lika aktuellt så at julanissen komme. Men det hadde jo vært kjekkt, uansett så e d tak der då
Steven Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=74405 Moss e loooooongt. Vil ha her i nærområdet eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå