///Lasse.B Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Hey, har et nabbe spm her. det har seg slik at jeg klarte å trøkke in fronten litt så grillramma og fangern gikk åt skogen, så tenkte jeg at jeg skulle bytte grill type...facelift ell prefacelift gud veit...finnes det noen oversikt over alle typene til e36? tror jeg har facelift grillen men kan ikke banne på det siden jeg ikke har peil =P har også hørt noe om at feks 320 har en annen type osv.
Superbeetle Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Det finnes bare facelift og pre-facelift.. Faceliften kom 09/96. Så hvis bilen din er nyere så har du facelift, evt eldre og at noen har byttet den. Ellers så finnes det ulike nyrer/griller i krom, sort, karbon etc.. Og man får også pre-facelift nyrer som skal se ut som faceliftnyrer..
///Lasse.B Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Skrevet Februar 18, 2008 ahh...jamen da stemmer jo det jeg trodde....hørt så mye rart at jeg har blitt helt forvirra ^^ Da skal jeg bli kvitt faceliften å kjøpe meg prefacelift med sortenyrer =D
///Lasse.B Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Skrevet Februar 18, 2008 forresten hva skal jeg gjørra med lykte spylerne? siden jeg ekke keen på å ha de lenger, hver 5 gang jeg bruker de legger det seg et lag med hvit spylerveske skum på panseret =/
babjorn Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Enten må du stille på dem,eller kjøpe grill uten spyler hull å ta dem bort å klippe slangen langt inn til spyler tanken å smelte slange hulle (så slipper du dritt som kommer inn på støvete veier).Tøm tanken først
Marius2002 Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Ligger en lignende tråd på teknisk -> http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=73172
badsha Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 har en facelift grill liggende, har et bud på 500 kr, byr du over?
///Lasse.B Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 skal ha prefacelift allerede bestillt fra Koed^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå