///Mysild Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 ja, men det var da voldsom å negleskjert den plassen den var blitt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 ja var fryktelig kjedelig det der.. men er for seint å snu nå.. må nok få gjort det.. egentlig veldig utrolig at det har holdt.. hehe.. for bare huske på å få sprøyta inn noe greier og tectyl der når de har fått fiksa det.. ja for nå håpe at bilen blir bra å kjøre etter detta blir vel reine go-carten da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 ja så blir det lakking etter det her.. vanskelig å bestemme farge men har en jeg har mest sannsynlig bestemt meg for;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 lenge siden det er oppdatert her ja..hehe.. men bilen står på verksted ennå begynner å bli temmelig lei å vente nå.. ulempe med å ha noen i familien som skal fikse den.. men er heldigvis blitt fiksa under nå så står på alle fire nå det som mangler før lakk nå er skjermer bak og bakplate(var så rusten å fæl at bytter den og) så håper de skal få bytta de snart.. så skal den plukkes ned for å bli lakka:) blir nok svart ja.. noen som vet om den svarteste lakken som finnes?? skal ikke ha metalic.. skal bli godt å få den på veien igjen etter en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Sykt mye rust,rart du ikke har sett dette før. Er det 91 model ? Kunne ikke se noen års model. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 har ikke merka noe til det nei.. stikker ikke hue under hver dag der for å sjekke at alt er greit asså.. er 94 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Nei sant det,men pleier vel som regel å ta litt tid..var rimelig ille.Så pass ny ja,trodde kanskje det var en litt elder model,som kanskje var årsaken til så mye,men er jo like gammel som bruks bilen å den er lankt fra så ille.Men er vel bare maks uflaks. Bilen ser jo rimelig bra ut,så er vel ikke akkurat dette man regner med under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 har vel bare vært litt uheldig der ja.. men pytt sann det er fiksa nå så.. bilen ser fin ut langt ifra men langt ifra fin.. er en del rust og sånt på den nå så holder på å få fiksa den.. skal bli godt å få det gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 for høre her også da.. har kjøpt meg nye baklys fra gs.. mene så viste det seg at de var med sånne pæreholdere.. men det følgte ikke med.. på de gamle jeg har så er det sånne med ledninger. Noen som har noen idè hvor jeg kan få kjøpt holdere evt. hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 bilen er forresten hjemme igjen nå skal få tatt noen bilder underveis av demonteringen av alt.. skal mest sannsynlig få lakka den i august!! 35000 for omlakkering.. er det grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Et snik bilde fra garsjen til cise. slik bilen står i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Transformers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 hehe.. er ikke langt ifra.. gleder meg til å få den ferdig asså.. har "holdt på" med den siden begynnelsen av mai nå.. men bare pga at han som skulle fikse hjulbuer og sånt brukte så lang tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 Kan vel legge ut litt om hva som har skjedd med bilen den siste tiden. Begynte med at bilen sto på verksted fra midten av april til begynnelsen av juli( ) for å få byttet foringer og litt sveising i bakstilling. sveiste inn forsterkninger i brua og sånt. fikk også på nye hjulbuer for det trengtes det. måtte også bytte bakplata for den var rusta ihjel nesten. Etter det fikk jeg da endelig bilen hjem å kunne begynne å plukke den fra hverandre og da begynte det slik hjulbue fikset bak-plate byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 begynte nedplukkinga sånn sto bilen i ca 3 uker for de som skal lakke den hadde ferie og kom ikke på jobb før 2 aug men så hadde de bare plass til alt av deler så bilen måtte vente til igår så nå er den på lakk verksted. og da så den sånn ut var litt artig å skulle kjøre den ut sånn . de som skal lakke den holder til bare ca 1 km ifra der jeg bor så bare kjørte den ut. var en del smilende folk rundt forbi da ja.hehe. så oppdatering kommer om ca 1 uke. ble helt sjokkert da de sa at den var ferdig om ca 1 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå