Cise Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Syns det ser ut som du har xenon jeg? =) Fin bil det her, er godt på vei syns jeg. Ville investert i noen M-lister og lakka den lista over skiltet.Syns faktisk den var tøff med de dekslene i fronten jeg Xenon er griseenkelt å montere. Går like fort som å bytte pærer. Må bare feste ballastene en plass (borrelås f.eks) og borre hull i koppene til lyktene pga kabler. Hehe.. er bare pærer som er "xenon wannabe" sånne mega-blue som man kan få kjøpt på biltema.. M-lister skal jeg få investert.. må bare vente på en lønning først..hehe:P Men xenon? hvor kan jeg få kjøpt det kittet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Kjøp av 325icab_88 her inne f.eks Hyggelig kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Gunnar her inne selger jo, er jo mange som selger. Se på kjøp og salg. Er også en på bmwccn.no som selger til 900,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Kjøp av 325icab_88 her inne f.eks Hyggelig kar. Jeg har kit fra han. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 endelig er tåkelysa montert:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 testa en felg tidligere i uka.. lurer på om jeg ikke skal ha sånne:P noen som vet navnet igjen? har glemt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Kjøp av 325icab_88 her inne f.eks Hyggelig kar. Jeg har kit fra han. Anbefales. xenon kommer:P har snakka litt med han på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 det der er e60 m5 felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 det der er e60 m5 felger... passa vertfall(nesten) gikk med en 5 mm spacer såvidt.. men de er til en e46 da men må nok ned en dim ja.. de var 18" er det samme innpress på de 2? e36 og 46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 endring i 1.post.. hva skjer med bilde uploaden? funker jo ikke:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 det der er e60 m5 felger... Nei, det er det iallefall ikke Er vel en slags M-sport felg til e46.. style 135 om jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Noen nye bilder:) Mener den er liitt for høy da men.. må få gjort noe her gitt.. men GT-splittere.. hvor mye bygger de nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Har oxo fått montert xenon nå i nær.. kommer i tåkelys etterhvert som jeg får de koblet til.. arg.. er jo ingen som kan hjelpe meg med det koble greiene Har jo ikke peiling :S på sånt jeg.. når skattepengene kommer blir det kansje? nye bremser rundt hele.. og/eller nytt senke sett pga er ikke helt fornøyd med det som står på.. er no eibach greier.. skulle prøve å senke den litt til forran men justeringene var så og si "sveist" fast i gjengene.. eller rusta døøn fast.. men men.. det er knekt noe greier oxo på den ene på førersiden.. er heldigvis ikke fjøra da..er den som er over fjøra.. nytt ratt er oxo montert(2 mnd siden) M-tech ratt kjøpt av en her.. Og ellers så skal jeg prøve å oppdatere litt etterhvert igjen.. er jo en stund siden nå så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 ser ut som du har bra planer for bilen din du har samme planer for bilen min jeg og.. har montert xenon i nærlys og tåkelys.. blir veldig tøft, jeg vurderer å bytte til linselys-tåkelys.. tror det passer bedre til linsene i nærlysa keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 vart pent med M front sett på Gt splitere du, tror det blir tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå