Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ble det endelig bil på meg. Solgt forrige bil 8. januar, og kjøpte denne nå 17. februar. Har vært en lang tid uten bil...

Skulle egentlig ikke ha noen sprek bil da jeg er student, så var egentlig 318/320/320d (E46) som var aktuelt, men fant i stedet for en E36 328i med automat. Var veldig skeptisk til automat, men etter ca 10timer i bilen må jeg få si at det er helt fantastisk. Går jo bra, selv om den mister litt effekt pga girkassen. Da bilen er såpass sprek som den er går det greit likevel...

Var litt usikker på fargen også, men den var helt ok, selv om den var grønn :lol: Kommer nok til å like den mer etterhvert...

Er veldig lite rust på bilen. Fant så å si ingenting da jeg var å så på den, men har funnet litt nå i dag. Ikke noe alvorlig, så går nok greit å få fikset.

Her kommer litt bilder:

b8nkietnbl12abom7kun.jpg

oyxpdissw1gfe38pu6qr.jpg

d7e29er4bkvmc1psshj0.jpg

pgf5kqa0ous9gfig1qs4.jpg

y3o6z463fmio0kvn9x9r.jpg

65y6apr9mwxbc58s1qy6.jpg

nd3k5zzqk6lkwwgka1ui.jpg

Bilen er ganske bra utstyrt:

- sportsseter i skinn m/varme

- store kjørecomputeren med CC

- air-condition

- full M-tech styling utvendig (mangler DTM-leppa på fronten)

- cruisekontroll

- webasto

- PDC

- midtarmlene

Ellers har den:

- 16" vinter- og 18" sommerfelger

- altfor stort kon-filter :wink:

- hvite blinklys foran og på siden

- orginalt anlegg med en Pioneer-spiller (tok kvelden rett før jeg overtok bilen)

- effektanlegg (uvisst hvilket merke)

- 3. bremselys

- M3-list på bagasjeromsluka

- M3-matter

- håndbrekk-håndtak i skinn

Planer for bilen:

- skifte CD-spiller til en som virker :lol:

- røde/hvite baklykter

- nye frontlykter

- nye blinklys

- klarglass grøftelys

- M3-lister

- xenon

- AE

- 3-eiket ratt

- M50-innsug

- ny luftfilterboks (noe lignende Dave F. sine sett)

- DTM-leppe, og muligens Rieger sin GT-leppe eller GT-splittere

- justerbart senkesett