///Magnus Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Noen som har en oversikt over hvor mange E46 M3 som er registrert på norske skilter? Mener å ha hørt rundt 30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Må vel være en del mer enn det? Edit: Du har dårlig felgsmak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Ja jeg vil tro det er mye mere enn det. Sikkert godt over 10 bare her i Stavanger området.... Tror faktisk det er 3 eller 4 "nye" M3er her i området også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Sikkert den her du tenker på: Ja den er litt lik min ja, men denne er vel solgt vekk fra Stavanger...? Han som hadde Z3 M-Coupen før meg kjøpte denne når jeg kjøpte Z3en av han. Men det er enda en til som har mere dill dall klistret på den blandt annet bakrutesenker. Husker ikke hvilke felger han har, han bor på Tasta. Det er mange som tror at den er Hartge M3en so jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Tror nok det er en god del mer enn 30 biler i Norge ja...siste året har det rent inn mange fra Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 For å få 420 suge-hk i den motoren der, så skal du trimme en del.. Tipper det koster ca 100000 for å få 420 suge hk i den motoren ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Ufattelig pen bil Mf. Duff. Siden det ikke var denne som har stått utfor sports club, er det denne som står/stod ofte utenfor Ostehuset eller er det også den andre? Siker på at det ikke er den Avus Blå med sotede vinduer du tenker på? Hmm... Kan godt være, la ikke merke til om den hadde CSL bakluke eller ikke.. Men vet den har hartage felger. Har den andre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Må si at fargen på Mr.Duff sin er antageligvis den peneste fargen å oppdrive på en bil Sånn all over er vel alle E46 M3'er pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Ufattelig pen bil Mf. Duff. Siden det ikke var denne som har stått utfor sports club, er det denne som står/stod ofte utenfor Ostehuset eller er det også den andre? Siker på at det ikke er den Avus Blå med sotede vinduer du tenker på? Hmm... Kan godt være, la ikke merke til om den hadde CSL bakluke eller ikke.. Men vet den har hartage felger. Har den andre det? Det beste er å se på taket, hvis det er ulakkert carbon er det min bil... Skifte til CSL bakluke kan de fleste gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Hvor mange M3er er det her på Bimmers da? Noen som vet.....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Her er bilde av min. Er tatt me mobil så kunne selvfølgelig vært bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Pen sak! Hvilken farge er det på interiøret? Ser ut som en pen kombinasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 daggen kjøpt den ifra stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 ingen som har sett M3 lista da? MF DUFF Står faktisk når du slår opp på regg nr at du har "Modell:ANDRE HARTGE M3 CSL" http://home.optonet.no/kennethskeie/M3.htm I følge han her er det 46 M3 i norge, men neppe noe oppdatert liste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Siste oppdatering er 21.07.2006 der står det.. DaggEn sitt interiør ser utrolig fint ut på bildet, hvilken farge er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå