Akams Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Der fikk jeg vekk punkteringsalarmen, takker Saltkjelen Jeg skal få tatt noen flere bilder imårra, hvis jeg finner kamraet mitt.. Jeg gidde 400 000 ferdig registrert, tror ikke det er så ille pris for denne:) skal sies at jeg kjenner godt han som importerte bilen.. Ett lite spørsmål til dere.... Hva slags sommerfelger hadde sett bra ut på denne? jeg har sett meg ut breyton spirit 20" sølv versonen noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 jeg har sett meg ut breyton spirit 20" sølv versonen Det er bare å slutte se etter noe annet, for de blir helt perfekt på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Bare hyggelig å hjelpe Akams.. Trodde jeg hadde gratulert deg med bilen, men så nå at jeg ikke hadde gjortm det. Jeg syns du har kjøpt en meget pen bil med en svært sjelden og lekker fargekombinasjon. Gratulerer så mye.. 20" Breyton blir nok bra.. Jeg har 20" Toora T190 på min E61, men de er desverre ikke å få tak i før på Høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akams Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akams Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Har forresten også chipa bilen hos TS-racing.. Den ble veldig mye sprekere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Hvordan er det med garanti, service osv når en chipper bilen der? Hvordan er resultatet kontra en powerbox med tanke på driftssikkerhet, effekt osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 gratulerer så masse. den bilen er perfekt i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akams Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Hvordan er det med garanti, service osv når en chipper bilen der? Garantien på BMW er 2 eller 3 år såvidt jeg husker, så det er jo ingen garanti på bilen min i og med at det er en 2005mod. Chip oppgradering skal ikke ha noen innvirkning på servicer hos BMW Hvordan er resultatet kontra en powerbox med tanke på driftssikkerhet, effekt osv.. Jeg har aldri prøvd powerboks så det har jeg ingen erfaring med.. Det TS gjorde var å ta ut (deler av) hjernen, lastet ut den orginale programvaren og la inn en ny programvare som han fikk tilsendt på email. Alså ingen fysisk lodding av hjernen, den orginale programvaren kan settes tilbake når jeg vil og selvfølgelig ingen kostnader... Les mere om det hos TS-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Etter å ha montert på vinterfelgene på bilen fikk jeg feilmelding om punktering på i-driven, noen som har opplevd det samme? Dette er helt normalt. Dette må du regne med å få ved hvert hjulskift og når hjulet punkteres eller du har for lite lufttrykk. Du nullstiller dette enkelt på egenhånd via iDrive.. Press ned iDrive hjulet -> Vri deg ned til kjøretøy innstillinger -> Gå inn på den og bla deg til høyre på den øverste menyen -> Klikk på noe som heter RPA -> Stopp bilen, men la motoren gå -> Trykk på "set tyres pressure", yes. Haha. Ble du også litt redd første gang det skjedde med deg? Husker jeg og far satt og koste oss på vei til Geilo da det plutselig kom en skummel advarsel om punktering og at helvete var løs. Bilen hadde også funnet det for godt å gå tilbake til tysk, noe som gjorde det enda mer guffent. Heldig vis var det bare å resette herligheten, så var alt i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Etter å ha montert på vinterfelgene på bilen fikk jeg feilmelding om punktering på i-driven, noen som har opplevd det samme? Dette er helt normalt. Dette må du regne med å få ved hvert hjulskift og når hjulet punkteres eller du har for lite lufttrykk. Du nullstiller dette enkelt på egenhånd via iDrive.. Press ned iDrive hjulet -> Vri deg ned til kjøretøy innstillinger -> Gå inn på den og bla deg til høyre på den øverste menyen -> Klikk på noe som heter RPA -> Stopp bilen, men la motoren gå -> Trykk på "set tyres pressure", yes. Haha. Ble du også litt redd første gang det skjedde med deg? Husker jeg og far satt og koste oss på vei til Geilo da det plutselig kom en skummel advarsel om punktering og at helvete var løs. Bilen hadde også funnet det for godt å gå tilbake til tysk, noe som gjorde det enda mer guffent. Heldig vis var det bare å resette herligheten, så var alt i orden. Var min første opplevelse med bimmern også! Jeg var til og med ganske sikker på at den va punktert etter jeg hadde sjekka alle hjula også.... Kunne ikkje skjønne hvorfor bilen skulle lyve til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Gratulerer med pen E60! Stilrent Manuell liker vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akams Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Da har jeg så og si bestemt meg for sommerfelger. Fann ut at disse 19" weds felgene i 8,5" og 9,5" må være perfekt på bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Har ikke sett denne tråden før, så er litt på etterskudd.. likevel er det bedre sent enn aldri; gratulerer så mye med en nydelig E60! Interiøret satt som et skudd! Har du noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akams Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Takker Har bestillt sorte nyrer, og skal sannsynligvis bestille felgene som er avbildet over. Mere hadde jeg ikke tenkt å gjøre i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Skal selv sette på 18" breyton spirit i sølv på en e39 525TaD, bare snøven smelter! Kan love deg at dette er fine felger, men har du bestemt deg for annet så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå