Frode D Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Bare å begynne å leite etter sort skinninteriør Ebay ligger det nok en del, samt andre nettsteder
StianA Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 leit det med bilen din da men stabil takst du fikk da;) litt ot: men dersom bilen tar fyr og det ikke er selvforskylt mister man bonus da? skal i hvertfall passe meg for lightere hehe
Rabies Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Lightere er noen skummle jævler ja. Hehe, mister ikke noen bonus hvis det ikke er trafikkskade:D
Hanzo/// Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Du får vel ikke utbetalt hele taksten? En del av taksten er jo arbeidspenger for verksted. Dette får du bare en "del"av?? Var i hvertfall slik jeg trodde det var.
Rabies Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Ja. Jeg får utbetalt halvparten av arbeidspengene... Men jeg forstod det sånn at mailen jeg fikk var utregningen på hva jeg får utbetalt. Men det finner jeg jo snart ut av:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå