Hanzo/// Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Hei se hva som har skjedd med bilen min. ( er noen uker siden ) Fortalt i bilder.. til forsvar for denne 82 år gammle mannen så trodde han at han var i en rundkjøring, men han kom fra en utkjørsel fra ett kjøpesenter???? Mira sjekker om det går bra med bilen.. Slik er den nå. Siden jeg ble så godt sponset av forsikringsselskapet tok jeg gjerne hele bilen til hellakkering. Så jeg håper at den snart er klar for henting. Den blir forøvrigt lakkert i en audi farge..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Kjekt når det ender bra til slutt! Hvilke senter var det dette skjedde på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Jeg vil også bli påkjørt Kjedelig når det skjer, men får man en opgradering på bilen er det jo greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Bra det gikk ekstra godt til slutt mtp hellakkering Jeg kjører bevist som "kongen på veien" når jeg er på en forkjørsvei o.l, i håp om å bli påkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 ja jeg var ikke akkurat så veldig lei meg når dette skjedde for den trengte virkelig en lakkering, Det var på sartor senter. Jeg kom kjørende på baksiden og han kom fra parkeringen ved obs!. Men var nå en snill eldre kar, ikke så han heller så jeg måtte fylle ut skademelding for han også. han sa jo også at dette var hannes skyld så jeg skrev med store bokstaver. "fører av bil A tar på seg all skyld for sammenstøtet da fører A kom fra parkeringsplass og fører B kjørte på vei" Så den var jo grei den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 ikke kjedelig! hell i uhell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Jeg kjører bevist som "kongen på veien" når jeg er på en forkjørsvei o.l, i håp om å bli påkjørt Er du en av disse som drar på no jævlig når noen velger å ta en luke for å krysse veien foran deg, kanskje de er litt stressa og har dårlig tid og tar en litt forhasta feilberegning? Har kjørt en del de siste åra, kunne valgt å kræsja mange ganger hvis jeg ville, men du har ikke lov til det selvom enkelte innbilder seg det (jfr veitrafikkloven), du har like stort ansvar for å ikke bli påkjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Jeg kjører bevist som "kongen på veien" når jeg er på en forkjørsvei o.l, i håp om å bli påkjørt Er du en av disse som drar på no jævlig når noen velger å ta en luke for å krysse veien foran deg, kanskje de er litt stressa og har dårlig tid og tar en litt forhasta feilberegning? Har kjørt en del de siste åra, kunne valgt å kræsja mange ganger hvis jeg ville, men du har ikke lov til det selvom enkelte innbilder seg det (jfr veitrafikkloven), du har like stort ansvar for å ikke bli påkjørt. Tenkte meg at det kom en slik en. Nei, jeg viser hensyn til rushtrafikken og situasjoner slik du viser til. Den kommentaren jeg skrev først burde kanskje vært omformulert. Det jeg mener er at når jeg kjører på forkjørsvei, så sitter jeg ikke å tenker over evt. biler som kan komme rasende fra høyre eller venster. Sitter ikke å tenker eventuelle bilister som ikke tenker over at de kjører inn på forkjørsvei o.l. Blir jo det samme som grunnen til at trådstarter endte opp med denne skaden: personer som ikke tenker seg om ved påkjøring til en annen vei. Du tar poenget mitt, men nok OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Jaja, bare pass på at du ikke treffer noe mykt.... Jeg er ikke den som pleier å holde moralpreken, synes bare man skal gi hverandre rom for å gjøre feil i trafikken, en annen gang så er det du som trenger det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 skulle gjerne hatt en hel lakkering jeg og.. hvor er de gamle når man trenger de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Venter på at noe lignende skal skje her jeg bor. INGEN kan vikepliktreglene, så når jeg stopper for folk blir de bare stående i ro.. bare tull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 hell i uhell da "gratis" hellakkering er aldri å forakte... er for glad i E30'n til å bulke den... kunne fått nye framskjermer,dører, bak/framfanger og ny bil flere ganger.. folk kan ikke kjøre ass... MEN, går ann å ta hensyn selvom de andre har vikeplikt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Jævlig trygt med sånne på veien... ser ikke bra nok til å fylle ut skademeldinga liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 men lappen har de... utrolig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå