Gå til innhold

se hva pensjonisten gjorde med bilen min. "bildetung tr

Hanzo///
 Share

Anbefalte innlegg

Hei se hva som har skjedd med bilen min. ( er noen uker siden )

Fortalt i bilder..

bilderframobilen043.jpg

til forsvar for denne 82 år gammle mannen så trodde han at han var i en rundkjøring, men han kom fra en utkjørsel fra ett kjøpesenter????

bilderframobilen016.jpg

bilderframobilen017.jpg

bilderframobilen018.jpg

Mira sjekker om det går bra med bilen..

bilderframobilen042.jpg

Slik er den nå. Siden jeg ble så godt sponset av forsikringsselskapet tok jeg gjerne hele bilen til hellakkering.

DSC00091.jpg

DSC00090.jpg

DSC00089.jpg

DSC00088.jpg

DSC00087.jpg

Så jeg håper at den snart er klar for henting.

Den blir forøvrigt lakkert i en audi farge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg var ikke akkurat så veldig lei meg når dette skjedde for den trengte virkelig en lakkering,

Det var på sartor senter. Jeg kom kjørende på baksiden og han kom fra parkeringen ved obs!.

Men var nå en snill eldre kar, ikke så han heller så jeg måtte fylle ut skademelding for han også.

han sa jo også at dette var hannes skyld så jeg skrev med store bokstaver. "fører av bil A tar på seg all skyld for sammenstøtet da fører A kom fra parkeringsplass og fører B kjørte på vei"

Så den var jo grei den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører bevist som "kongen på veien" når jeg er på en forkjørsvei o.l, i håp om å bli påkjørt :P

Er du en av disse som drar på no jævlig når noen velger å ta en luke for å krysse veien foran deg, kanskje de er litt stressa og har dårlig tid og tar en litt forhasta feilberegning?

Har kjørt en del de siste åra, kunne valgt å kræsja mange ganger hvis jeg ville, men du har ikke lov til det selvom enkelte innbilder seg det (jfr veitrafikkloven), du har like stort ansvar for å ikke bli påkjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører bevist som "kongen på veien" når jeg er på en forkjørsvei o.l, i håp om å bli påkjørt :P

Er du en av disse som drar på no jævlig når noen velger å ta en luke for å krysse veien foran deg, kanskje de er litt stressa og har dårlig tid og tar en litt forhasta feilberegning?

Har kjørt en del de siste åra, kunne valgt å kræsja mange ganger hvis jeg ville, men du har ikke lov til det selvom enkelte innbilder seg det (jfr veitrafikkloven), du har like stort ansvar for å ikke bli påkjørt.

Tenkte meg at det kom en slik en. Nei, jeg viser hensyn til rushtrafikken og situasjoner slik du viser til. Den kommentaren jeg skrev først burde kanskje vært omformulert. Det jeg mener er at når jeg kjører på forkjørsvei, så sitter jeg ikke å tenker over evt. biler som kan komme rasende fra høyre eller venster. Sitter ikke å tenker eventuelle bilister som ikke tenker over at de kjører inn på forkjørsvei o.l. Blir jo det samme som grunnen til at trådstarter endte opp med denne skaden: personer som ikke tenker seg om ved påkjøring til en annen vei. Du tar poenget mitt, men nok OT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hell i uhell da ;)

"gratis" hellakkering er aldri å forakte...

;)

er for glad i E30'n til å bulke den...

kunne fått nye framskjermer,dører, bak/framfanger og ny bil flere ganger.. folk kan ikke kjøre ass...

MEN, går ann å ta hensyn selvom de andre har vikeplikt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...