djscream Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Hei... siden stor etterspørsmål på å få en tråd på bilen min, så får jeg vel starte da! mase høner! Jo bilen var en dag hel i sommer, men så ble den kjørt utpå ett jorda av en ''venn'' som bare skulle... ja den har vi hørt!!! Følgende skjede: * Pusset ned klar lakken, over hele bilen * Tok av all styling og alt som var mulig å Ribbe av bilen ( bortsett fra motor) * Bestilte så frontfanger, bakfanger, skjørter, lykter, øyelokk, bakrute senker, stabstag, forskjerm, og ikke minst Anlegg. * så var steget for innvendig som også består av interiør da, skal ha skinn hele veien, og nytt pedal sett osv osv osv osv * Glassfiber er gøy, så da var det bare å fyre løs å finne ut, HVOR KAN VI TRØKKE INN HØYTTALERE TRO... som sagt som tenkt... så gjort <3 så har masse jobb foran meg.... masse å gjøre... så jeg går ikke i detaljer vær dag å sier å kakler om hva som har skjedd. Bare spør evt SÅN SÅ DEN UT DA!!! Så ble det SÅN... Fått på Ny frontfanger og Engle øyer Meget vakkert, ribba innvendig, gjorde reint og fant 70 kr.. ikke gæli.. Her kan man jo se ny bakfanger, sideskjerm, og alt annet rot, huff.. MORE TO COME Stay tuned <3 Mekking av hatthylle høytalere steg 1 av mange Steg 2 .. Neste høyttalere.... Og sån ble dem seas ut føre lakk...er mer pussing å helve..... samme her... +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 ikkegalt når blir panseret sendt sørover ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Nei selger det ikke for så lite du tilbydde, da beholder jeg det likså godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 oki... mye skal du ha? kan skaffe det selv her nede for 2400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 da burde du heller kjøpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Er det bare meg som ikke klarer de one-piece grill/nyre fangerne? Tenker på at nyrene ligger 45grader innover mot bilen.. Klarer vel ikke de lyktene helt heller... Men det kan jo bli et gjennomført og pent prosjekt, gjerne like bra at alle ikke går for m-tech styling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 du er nok ikke alene men det blir nok greit til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Men det kan jo bli et gjennomført og pent prosjekt, gjerne like bra at alle ikke går for m-tech styling.. Jepp, da blir det enda mer spennende å se bmwer med mtech-utseende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Morsomt prosjekt, men få tilbake m tech fronten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Er det bare meg som ikke klarer de one-piece grill/nyre fangerne? Tenker på at nyrene ligger 45grader innover mot bilen..Klarer vel ikke de lyktene helt heller... Men det kan jo bli et gjennomført og pent prosjekt, gjerne like bra at alle ikke går for m-tech styling.. Nei du er ikke alene om det! Men syns det er greit at alle ikke går for M-tech også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Er det bare meg som ikke klarer de one-piece grill/nyre fangerne? Tenker på at nyrene ligger 45grader innover mot bilen..Klarer vel ikke de lyktene helt heller... Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 BAre bygg bilen med crazy-fangere! Da blir det fler som snur seg etter min Neida, men det blir sikkert en fet bil når den er ferdig. Syns bare det blir feil med den seidel(?) fronten på E36, siden nyrene står helt skjeivt på den. Stå på videre. Ikke si du skal ha monstervinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Har samme front på bilen min. JEg støtter resten av gjengen.. den er så uUuUfatelig stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Genial hattehylleoppsett! Hvorfor har aldri kommet på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Flott prosjekt. Likte hattehylla di. Mye jobb med glassfiber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå