Fredrik Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Gratulerer med at du har fått lappen igjen og takk for "reminderen" Geir Ove. Det er alt for lenge siden jeg har hatt nærkontakt med det norske politiet og strenge regler. Det er faktisk over 20 år siden jeg mistet lappen i to måneder for å kjøre i 131 Km/t på motorveien mellom Drammen og Oslo. Det ble alt for fristende å legge en Alfa Romeo GTV6 bak meg med min daværende Porsche 944...
mAZE Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 så noen nevnte laser mellom feiring og skreia. skreifjella er jo favoritt strekningen min! er det ofte snut der ?? Nei, sjelden nå kontroller der. Men det har jo hendt noen ganger. Kjører der hver dag (Lena-Jessheim), så kan den strekningen der ja.
Sandersen Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Gratulere syntes du det gikk fort? fikk 8mndr april i fjord.. oppkjøring 10mars, syntes det har gått sakte. alt har stått på vent. Kommer til og bli som man har blitt fora på ris i 10mndr og så får 1 biff etter 10mndr og få lappen igjen. Åssen mista du den?
Astri Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Jøss, tydeligvis mange som har mista lappen på detta forumet. Men te HI: Gratulerer så masse med lappen igjen. :D:D
Mboy Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 grattis med lapp så noen nevnte laser mellom feiring og skreia. skreifjella er jo favoritt strekningen min! er det ofte snut der ?? Aldri blitt tatt der, og kjører gjøvik-lillestrøm sikkert 3 dager i uken pga jobb
bmwmsport Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 grattis med lapp så noen nevnte laser mellom feiring og skreia. skreifjella er jo favoritt strekningen min! er det ofte snut der ?? Aldri blitt tatt der, og kjører gjøvik-lillestrøm sikkert 3 dager i uken pga jobb Jeg har også kun blitt tatt der èn gang, men det holder i massevis det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå