Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nemlig ikke sommerfelger..! :shock:

som lykkelig ix eier har jeg funnet ut at ix ikke liker seg med forskjellig bredde forran og bak ( er dette riktig:?: )

derfor er jeg på jakt etter 7.5x17" med riktig innpress. Tar jeg HELT feil eller er et passende innpress et35??

kan man bruke spacere op ix :?

selv syns jeg brock b1 kler e30, men tviler det blir noe særlig hvis det ikke er kant, noe jeg tviler det er mye av på 7.5 brei brock felg(hvis det finns :o)

derfor står Azev A og alpina felger HØYT på ønskelista, hvor kan jeg få tak i dette i riktig bredde og et?

hva syns dere jeg skal velge til bilen??

kom med forslag! :D

Skrevet

Du må ha like dekk og felger rundt hele ja. Jeg har 7,5x17 et35 på min ix, det passer meget bra, bygger helt ut til skjermkanten uten å subbe. Jeg har 215/45-17 dekk. Mulig det er plass til en syltynn spacer, men det ser ikke jeg noe poeng i hvertfall.

Skal du ha noe ubergromt ser du her: http://www.felgen-garage.de

Skrevet

Jeg spørr dumt nå, men hva vil et38 si, i forrhold til et 35? Skjønner dette har med innpress og gjøre men. Husker ikke dette lengre, å må fundere litt med innpress på min e30 ettersom jeg har bredda den bak

Skrevet

ellerså funker også OZ Superturismo i 7,5x17 ;) dog med spacere! men da kommer det jo litt ann på fargen på bila di, jeg har svart e30 med de felgene, og syns det ble stilig ;) ca 14-15.000,- for alle 4 isåfall

• 5 months later...
Skrevet
hvorfor må man ha lik dekk dim foran og bak på ix?

Firehjulstrekk liker ikke forskjell på hjula. På en del biler går fordelingskassa. samme på ix?

Skrevet

Trenger ikke å ha samme dim på dekka, men rulleomkretsen må være lik på alle hjul. Som oftest er det da enklest med samme dim hele veien rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...