Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Har bytta bil og ratter nå en titansilber E61. De som kjenner igjen den gamle bilen min finner den utenfor en av byens bilforhandlere... :)

Selger et par sett felger til den gamle E39en dersom noen er interessert. Sjekk salgstrådene mine på forumet.

Gratulerer :) Frekkt og spørre hva du fikk i innbytte på e39'en?

skal sjekke salgstrådene, du har ikke 16"vinterhjul (samma hva) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sentreringsring helt perfekt. Eneste forskjell er navdiameterer som er litt større på E39. Det meste av ettermarkedsfelger er tilpasset E39 og trenger sentreringsringer uansett på andre biler.

hva koster det da? hvor får man tak i det?

par hundre hos dekkmann, autoparts, mekonomen osv, ble 850.- for mine med ildpost dagen før jeg skulle kjøre Bodø-Stockholm, blir fort dyrere og kjøre uten over lengre tid :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bytta bil og ratter nå en titansilber E61. De som kjenner igjen den gamle bilen min finner den utenfor en av byens bilforhandlere... :)

Selger et par sett felger til den gamle E39en dersom noen er interessert. Sjekk salgstrådene mine på forumet.

Gratulerer :) Frekkt og spørre hva du fikk i innbytte på e39'en?

skal sjekke salgstrådene, du har ikke 16"vinterhjul (samma hva) ?

Innbytte blir nok mellom meg og Østbyen, men det er vel ikke noen hemmelighet at det sjelden pleier å være god butikk. Deilig å slippe problemet og heft med salg... :)

Har ikke vinterhjul nei, men ordner en knallpris via en kontakt dersom du tar et av felgsettene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i "nabolaget" som har det filteret som sitter ved tanken på en E30 å låne bort i etpar timer hvis behovet dukker opp?

Får ikke start på bilen pga null bensintrykk og skal feilsøke litt i kveld. Finner jeg ikke andre feil hadde det vært greit å fått bekreftet at det er filteret før jeg bestiller og venter på at et nytt dukker opp.

Kurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vil ha blinklysene? Da går de rakt i søpla.

Har også et sett baklykter til E39 med oransje blink om noen er interessert. Og et sett 16" style 5 som går på b-b-b-billigsalg etter at det ble konstatert en liten bulk i den ene felgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...