Elliott Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Har vært idag og kjørt jeg mest volvo men også litt e34... *Ser etter ei melling æ ikke har fått*... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Har vært idag og kjørt jeg mest volvo men også litt e34... *Ser etter ei melling æ ikke har fått*... Unskyld skal rope ut neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 da har mann vært på promo tur i sverige med Borch BMW og AMG veldig flott og lærik tur her snakker vi motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Kult, mer info om dette takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Kult, mer info om dette takk bussfirma æ jobber oss ska starte samarbeid med silver-hatten Hotel skjede om start pakketurer fra nord-Norge til Arjeplog silver-Hatten e de som styra alle hotel og camping plasser i Arjeplog område. også eier de store deller av virksom heten der og holder tak over hode før Borch testfolk Amg og bmw og audi. porsches kommer denne vinteren flere merker som jeg ikke husker pakketuren ska innholde alt fra test kjør på is bane med amg, audi og porsche til snøscooter utflukt, ATV kjøring på bane Hotele har ei egen bane på land og is som e to mil lang som kan deles i tre der mann får test imellom Audi Amg og Porsche alt etter kor mye peng mann e vilig til og bruke og egen bane før Atv kjøring isen flott Hotel med spa og egen stor Bar mye mer info kommer etter vært http://www.silverhatten.se/parser.php?did=1:87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hørtes ut som en fin plass og legge julebordene til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hørtes ut som en fin plass og legge julebordene til ja passer både før de med tyne og tykke lomme bøker å så e det 10 meter fra baren til romma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hva jobber du egentlig med? Synes jeg ser den sorte limoen på veien hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hva jobber du egentlig med? Synes jeg ser den sorte limoen på veien hele tiden. Hvilken bil har du fått deg nå Odd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hva jobber du egentlig med? Synes jeg ser den sorte limoen på veien hele tiden. Kjør helsetransport. æ kjør i mellom 10-20,000km i månden så den går i et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 noen som har bøttestoler/4punktseler liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Har to sånne liggende på loftet. Aldri stått i bil men det er en rift på 2-3 cm i en søm på det ene. Kan sikkert selges hvis de duger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 likte Bowers'ene i bakgrunnen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 likte Bowers'ene i bakgrunnen jeg Liker de ganske godt selv også faktisk, så de er ikke til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hvilken serie er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå