Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Helt klart. Har holdt på med stereo i etpar tiår og de er helt klart favoritten min i prisklassen vanlig dødelige har råd til.. :) B&W trenger jo som kjent myye strøm for å spille optimalt, og jeg solgte effektforsterkerne mine i vinter for å prøve no nytt. Men det ble intercooler, bensinpumpe og div bilgodis i stedet :P

Har to aktive subber så de kamuflerer litt av mangelen på effektforsterker enn så lenge.

605 er gode høytalere det også, litt jobbing med plassering og matching av forsterker så skal du være rimelig kresen for å savne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de fungerer jo greit, men det irriterer meg litt at de har aktive basser. Kunne godt tenkt meg og kjøre på med litt mer kw. Skulle absolutt hatt en sub selv, men jeg plager naboene nok som det er uten. Så det får bli senere. Får rive i noen Nautilus når jeg får kjærringa med på å kjøpe eget hus. 8)

Forøvrig kjenner jeg meg litt igjen i det å prioritere bilgodis foran stereoen, noe som av og til er litt synd, for det som mangler irriterer meg hver gang jeg skal se en film eller høre på noen godlåter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nautilus hadde vært seriøst kinky å hatt ja, men de trenger jo forsterkere til ca samme pris som et greit hus :P

Jeg har null naboer og dama hadde både B&W og større sub enn meg i bilen når jeg møtte henne så jeg kan helt klart spille så det knaker i huset akkurat når jeg vil :D

Husk at du også får myye bedre mellomtone og oppløsning i toppen med stor nok og rett forsterker på de.

Vincentforsterkerne begynner å bli rimelig brukt for tiden, og er en super match til b&w hvis du skulle føle for å eksprimentere litt. Midgard og Micromega er to digitale jeg har hatt der du også får myye godlyd pr krone, men de koster vel ca det dobbelte for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lider av High-fidelity syndromet jeg også, litt godt at jeg gikk lei før jeg fikk god råd, men har brukt mange timer på AVforumet, minhjemmekino og minhifi :) Loddet en 100W monoblokk med 800VA ringkjernetrafo på grunnkurs, planen var og lage to og ha til et sett nyere B&W eller Dali, autophia husker jeg var stort :P

gikk litt lei, kjærring øl og bil ble mer interessant :P

Klarer meg fint idag med Patos og H/K i stua, har et sett eldre B&W stativhøytalere og en Marants stereoamp på soverommet til den litt mer sære musikken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to sånne liggende på loftet. Aldri stått i bil men det er en rift på 2-3 cm i en søm på det ene.

Kan sikkert selges hvis de duger

52pzt9jka2jai3bq07jp.jpg

veldig synd at de ikke var svart..hvis det hadde vært tilfelle,hadde jeg tatt di.

står det understell på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to sånne liggende på loftet. Aldri stått i bil men det er en rift på 2-3 cm i en søm på det ene.

Kan sikkert selges hvis de duger

veldig synd at de ikke var svart..hvis det hadde vært tilfelle,hadde jeg tatt di.

står det understell på dem?

Nei, er 4 gjengepartier under dem for å montere understell med ca 30/40 cm mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...