S.Hafsmo Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Blir nok via peilepinnen ja. må bare få sveist/loddet på en y-kobling, så jeg ikke mister peilepinnen.
Trollet_ Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 kan da umulig være noe vanskelig, ta av peilepinna, slå et lite hakk i den med en dor, borr like stort hull som du har rør, oljereturen bør vel være litt mindre enn peilepinnerøret, og lodd på
S.Hafsmo Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 vanskelige delen er foreløpig å finne en slangestuss jeg blir fornøyd med. resten er jo del-av-kake.
S.Hafsmo Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Så en rød E39 utenfor Elkjøp i dag, med full m-pakke og quad eksos, samt m5 emblem. Noen som vet om denne faktisk er ekte (eller en litt gay wannabe)?
Elliott Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Så en rød E39 utenfor Elkjøp i dag, med full m-pakke og quad eksos, samt m5 emblem. Noen som vet om denne faktisk er ekte (eller en litt gay wannabe)? Word on the streets er at det er en 540 egentlig med noe kompressormata motor, "hefti bygg" har jeg hørt
S.Hafsmo Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Dæven, kanskje jeg kan ta oljereturen hans? Ingen her som kjenner eieren altså?
Elliott Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Dæven, kanskje jeg kan ta oljereturen hans? Ingen her som kjenner eieren altså? Bilen var utstilt i ranahallen i sommer faktisk, vet ikke om den går i Bodø til vanlig
Kvasi Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Så en rød E39 utenfor Elkjøp i dag, med full m-pakke og quad eksos, samt m5 emblem. Noen som vet om denne faktisk er ekte (eller en litt gay wannabe)? Word on the streets er at det er en 540 egentlig med noe kompressormata motor, "hefti bygg" har jeg hørt Dæven, håper jeg treffer ham i et lyskryss mens det ennå er føre til å ta ham
Dan Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Hører rykter om et rent BMW-banetreff på ACR i sommer. Noen som vet mer om dette?
Kvasi Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Hører rykter om et rent BMW-banetreff på ACR i sommer. Noen som vet mer om dette? Ikke hørt om. Hvem skulle arrangere?
Dan Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 BMWCCN visstnok. Noen år siden sist nå, så kan være vel verdt å få med seg.
Odd-M Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Lokalavdeling Nordland som står bak? Det har vel ikke vært noe de siste 4 årene. De nektet å arrangere det pga manglende (økonomisk) støtte fra sentralt klubbhold. RN skrev i allefall noe epistler om det på klubbforumet for noen år siden. Husler jeg rett prioriterte hovedklubben kun de to store treffene, og lot lokalavdelingene brenne inne uten tilskudd med sine arrangement. Jeg håper dette blir et treff forskånet fra slit-og-sleng-biler som bare er ute etter å lage røyk og lager kø for hurtigere biler.
Dan Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Hovedklubben som skal stå ansvarlig ifølge hjemmesiden til Nordlandsavd. Siste treff var i 2007. Dum som jeg var prioriterte jeg sydentur istedet Stemmer ellers bra det du skriver. Blir vel neppe noe bananskli-treff når klubben selv står som arrangør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå