Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Så en rød E39 utenfor Elkjøp i dag, med full m-pakke og quad eksos, samt m5 emblem. Noen som vet om denne faktisk er ekte (eller en litt gay wannabe)?

Word on the streets er at det er en 540 egentlig med noe kompressormata motor, "hefti bygg" har jeg hørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en rød E39 utenfor Elkjøp i dag, med full m-pakke og quad eksos, samt m5 emblem. Noen som vet om denne faktisk er ekte (eller en litt gay wannabe)?

Word on the streets er at det er en 540 egentlig med noe kompressormata motor, "hefti bygg" har jeg hørt :)

Dæven, håper jeg treffer ham i et lyskryss mens det ennå er føre til å ta ham :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokalavdeling Nordland som står bak? Det har vel ikke vært noe de siste 4 årene. De nektet å arrangere det pga manglende (økonomisk) støtte fra sentralt klubbhold. RN skrev i allefall noe epistler om det på klubbforumet for noen år siden. Husler jeg rett prioriterte hovedklubben kun de to store treffene, og lot lokalavdelingene brenne inne uten tilskudd med sine arrangement.

Jeg håper dette blir et treff forskånet fra slit-og-sleng-biler som bare er ute etter å lage røyk og lager kø for hurtigere biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedklubben som skal stå ansvarlig ifølge hjemmesiden til Nordlandsavd. Siste treff var i 2007. Dum som jeg var prioriterte jeg sydentur istedet :roll:

Stemmer ellers bra det du skriver.

Blir vel neppe noe bananskli-treff når klubben selv står som arrangør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...