Dan Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 4.-5. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Søren klype. Er bare hjemme i Mai og Juli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Blir det BMWCCN treff eller er det bare synsing? Dette har jeg gledet meg lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Selvfølgelig blir det treff det ene året jeg ikke har bil å kjøre med. Skulle bare mangle. Men blir vel mye pent å se på som tilskuer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Spikrer det til kalenderen! Jeg skal i det minste ned for å se på andre biler, så får jeg ser om jeg gidder å tyne rundt i familiebørsa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 *Notert med store bokstaver i planleggeren* 4-5 juni, vil det si fredag til søndag da eller? blir vel vogn bak 530'n i år også da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Lørdag-søndag tror jeg det er. Satser på en dagstur med mindre jeg får tak i bil å kjøre med til da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Da må jeg vel få fixa bilen litt. Har ikke tatt i den siden siste treff ifjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Du har god tid da. Juni er ikke akkurat i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Du har god tid da. Juni er ikke akkurat i neste uke. han ja! værre med meg får ikke tak i nytt stempel og motoren ligger i molekyler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Hmm.. Dit må man vel.. Må man være betalende i klubben ja? Syns det er så dødt på sidene der at jeg har ikke giddet å bry meg om hele klubben. Og forresten, noen som vet av en plass jeg får tak i "originallakk" til en overkommelig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Du har god tid da. Juni er ikke akkurat i neste uke. han ja! værre med meg får ikke tak i nytt stempel og motoren ligger i molekyler Innbiller meg at Summit Racing selger løse stempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Du har god tid da. Juni er ikke akkurat i neste uke. han ja! værre med meg får ikke tak i nytt stempel og motoren ligger i molekyler Innbiller meg at Summit Racing selger løse stempel? kun kit desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Får du ikke tak i stempel? det må da være folk her i verden som selger løse stempler? Ess kunne ihvertfall skaffe stempler til M60'en min. kanskje du kan høre hvem de kjøper fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Får du ikke tak i stempel? det må da være folk her i verden som selger løse stempler?Ess kunne ihvertfall skaffe stempler til M60'en min. kanskje du kan høre hvem de kjøper fra? hmm,kan høre med dem. venter fortsatt på svar fra noen firmaer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå