Elliott Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Flytter seg nok bra den der. Passelig familiebil. Hatt den dær innom på jobb, fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 En kjenning av meg her i byen hadde for noen år siden en slik blå/lilla 540 med ESS-kit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26655688 HER nakker vi familiebil, sikkert ikke så dyr om 3-4 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Nei, takk. Heller en gammel bensiner med litt motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 En kjenning av meg her i byen hadde for noen år siden en slik blå/lilla 540 med ESS-kit. Er det han som jobber på Mekonomen? Trollet: Gi meg en F10 550i så kunne jeg sikkert brukt den som familiebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Nei, takk. Heller en gammel bensiner med litt motor Er jo mye mer motor i den F11'en, bare to cyl og 1400ccm mindre 535dat'en er faktisk ganske mye kjappere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Jeg mente ikke nødvendigvis den jeg linket til. Vil mye heller ha en 10-15 år gammel bensindrevet bil med litt motor (2.5 og oppover) enn disse nymotens bilene der du kun får fyllt drivstoff og dreiet om nøkkelen (nei, vent det får du jo heller ikke lenger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Jeg mente ikke nødvendigvis den jeg linket til. Vil mye heller ha en 10-15 år gammel bensindrevet bil med litt motor (2.5 og oppover) enn disse nymotens bilene der du kun får fyllt drivstoff og dreiet om nøkkelen (nei, vent det får du jo heller ikke lenger) joda, ser den men som familie/ferie/bruksbil er den etter min mening perfekt mtp alt egentlig (forbruk, ytelse, komfår osvosv). Hobbybil derimot er vel heller stor bensiner av eldre årgang og fåretrekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Min mening var ytterst subjektiv, så på et generelt grunnlag støtter jeg det du sier. Er veldig fornøyd selv med diesel, men skal flytte etter hvert og da blir det mer småkjøring, så ønsket og behovet om bensin blir mer fremtredende. Håper å bytte bil før neste vinter hvis jeg blir kvitt den jeg har da. Noe som sier meg blir lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Nei, takk. Heller en gammel bensiner med litt motor Er jo mye mer motor i den F11'en, bare to cyl og 1400ccm mindre 535dat'en er faktisk ganske mye kjappere Er en 535Dat kjappere enn en kompressormatet E39 540it med 437hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Nei, takk. Heller en gammel bensiner med litt motor Er jo mye mer motor i den F11'en, bare to cyl og 1400ccm mindre 535dat'en er faktisk ganske mye kjappere Er en 535Dat kjappere enn en kompressormatet E39 540it med 437hk? neinei det har jeg heller ikke sagt, men når vi snakker mods så tror jeg ikke remappa 535d burde være så veeeldig langt unna Toppfart på over 300km/t og 0-200 på 16 sec 380hk/700nm på en 3L dieselsekser begynner og bli drøyt... Ser/høres heller ikke direkte ubehagelig ut i 300km/t men når det er sagt er e39 med kompressormata V8 mye tøffere og mye mer morsomt uansett. Tengte bare ferie/konebil jeg, og da er kansje dieseln bedre og mer økonomisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Ahh.. trodde du refererte til bilen Dan hadde lagt ut link til. Flytter seg veldig greit de nye dieselene ja, men personlig liker jeg ikke effektregisteret til en diesel. De dør liksom ut der hvor moroa normalt sett begynner. En kompis av meg kjører en chippet 2008 Audi A6 3l tdi og den trykker deg godt bak i setet, men når den kommer opp til det turtallet hvor E34'en min først begynner å virkelig da, dør Audien ut. Edit: På en annen side er det jo dieselens effektregister man bruker ved normal kjøring, slik at i en "bruksbil" (Les: f.eks Blazeren min) kunne jeg godt ha tenkt meg å hatt en diesel av nyere type. Veldig behagelig å ha en haug med moment tilgjengelig nesten uansett hvor i registeret du ligger. Forstår sådan godt at mannen i gata gjerne kjøper seg en dieselbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 En kjenning av meg her i byen hadde for noen år siden en slik blå/lilla 540 med ESS-kit. Er det han som jobber på Mekonomen? Meget mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Noen som har originale 14" alu til e30 å selge billig? Tror kanskje det er litt i tøffeste laget med stål og kapsler som jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 skifta lykta på bilen gamel NYE å bytte fra tre til mattcrom intriør lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå