Odd-M Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Noen som har erfaring med felgretting i Bodø-området? Vet maskinering gjør det, men vil gjerne ha flere alternatier Dekk-og felgbutikken på Leira retter felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Noen som har erfaring med felgretting i Bodø-området? Vet maskinering gjør det, men vil gjerne ha flere alternatier Dekk-og felgbutikken på Leira retter felger. Dær får du det gjort uten kvitering også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Er de flinke da? Ville du dratt dit med hjula om de hadde en nypris på over 35k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Er de flinke da? Ville du dratt dit med hjula om de hadde en nypris på over 35k? Det kan ikke jeg svare på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Har en e39 forntfanger til overs.. Uten tåkelys og alubjelken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Det kan ikke jeg svare på... Ok, så du kjenner ikke noen som har brukt dem? lurer på om den ene bakfelgen min er skjeiv,men det hadde vært dumt om den hadde blitt ødelagt i "forsøket" siden de ikke er i produksjon lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Maskinering anbefaler jeg ikke. De spenner opp felgen på ytterringen, noe som lager stygge merker. Har sett et par uheldige eksempel. Tror de på Leira bruker en metode med oppspenning på navet. På Statoil i Harstad er det en som er flink. Nærmeste alternativ jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Det kan ikke jeg svare på... Ok, så du kjenner ikke noen som har brukt dem? lurer på om den ene bakfelgen min er skjeiv,men det hadde vært dumt om den hadde blitt ødelagt i "forsøket" siden de ikke er i produksjon lengre. Har ikke hørt om noen konkrete erfaringer, har bare hørt at han som gjør det er flink og at det ikke er så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Han på rensåsen dekk sa at felgretting ikke hadde noe hensikt og at felgene ble skjev igjenn i første fartshumpen pga manglende spenn. Vet ikke om dette er reêlt eller om det bare er svada, men tengte og prøve likevel. http://www.felgretting.no/ de garanterer at felgen ikke blir skjev igjenn, siden de bruker (sitat:) "press og roterende formverktøy med spesifikk varmekontroll". Var innom dekkpusheren på leira som tok 600.-/felgen for retting, maskinering tok 700.-/felgen, men da dreiet de opp senterhullet til ønsket størrelse inkludert i prisen. Har ikke den fjerneste anelse om hvilken teknikk noen av de bruker, men noe sier meg at det er og bryte på i forskjellige rettninger til felgen er rett igjenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Han på rensåsen dekk sa at felgretting ikke hadde noe hensikt og at felgene ble skjev igjenn i første fartshumpen pga manglende spenn.Vet ikke om dette er reêlt eller om det bare er svada, men tengte og prøve likevel. http://www.felgretting.no/ de garanterer at felgen ikke blir skjev igjenn, siden de bruker (sitat:) "press og roterende formverktøy med spesifikk varmekontroll". Var innom dekkpusheren på leira som tok 600.-/felgen for retting, maskinering tok 700.-/felgen, men da dreiet de opp senterhullet til ønsket størrelse inkludert i prisen. Har ikke den fjerneste anelse om hvilken teknikk noen av de bruker, men noe sier meg at det er og bryte på i forskjellige rettninger til felgen er rett igjenn. Dekkpartner på Leira retter felgene med en maskin spessiellt egnet til retting av felg. Der presses den rett. Maskinering banker felgen rett med klubbe/slegge. Kan høres groteskt ut, men det blir bra resultat. Og ofte retter dem felger med så store skader som dekkpartner ikke vil prøve på engang. Jeg ville først prøvd på Leira, så gått til maskinering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Noen som vet av ei frontrute til E30 i distriktet, som er til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 viewtopic.php?f=11&t=178948 De har nettop reinplukket og kastet et e30 karosseri, tror de har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=178948De har nettop reinplukket og kastet et e30 karosseri, tror de har. Takk for tipset. Var ikke svar å få i tråden. Noen som kjenner de og gidder å spørre for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 GROM USB/iPod interface adapter selges. kan leveres i Bodø.. viewtopic.php?f=15&t=181049 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=178948De har nettop reinplukket og kastet et e30 karosseri, tror de har. Takk for tipset. Var ikke svar å få i tråden. Noen som kjenner de og gidder å spørre for meg? hehe,frontruten er min har en fronrute med en liiten sprekk i du kan få kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå