Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Har en Scand Dynamic 7600. Gjør 43 knop med nysmørt skrog, tom tank, medvind, medstrøm, hjemlengsel og kjøttkaker til middag. mao. ikke hver dag.

Har dog ikke stålpropell eller noe for videre "optimalisering" av top-speed forhold.

Begynner kanskje å skjeie litt ut med OT, men er det noen her som har båtplass i byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få kjøpe begge lyktene mine, men blir vel å koste mer enn det smaker kontra å få tak i uorginale pinner.

begge? hvilken type ? pris?

Er til E39, om du bare trenger styrepinnene er det bare å komme å hente er delelykter som går på skroten uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70-80l/h på fullt pådrag ja :lol:

Hadde det bare vært så vel. Tipper det er nærmere det dobbelte.

Er en mercruiser 5.7l, 260hk. Bruker rundt 50l/h i 28-30 knop, og kanskje 150-160l/h i 43 knop. Har dog ingen planer om å måle forbruk ved fullt pådrag. Såfremt ikke fuelmåleren jeg kjøpte i fjor fungerer. ;)

Dyrt med bensin ja, men jeg budsjetterte med 20k i bensinpenger i fjor sommer, og siden det aldri ble såpass vær at jeg gidda å sette ut båten, har jeg 40k å kjøre for i år. :mrgreen: Sett at det er vær til å bruke den vel og merke. ;)

Dere får ta noen bilder på treffet, slik at vi som bare ser hav, og kan nyte litt godvær.

Refererte til forbruk på 305 jeg, leste en plass at det la på 60-80l/t, men kan godt være feil ja.

5.7l er vel 350-blokka, går sikkert litt mer der :)

Tror Volvo-seksere eller BMW-sekserne er litt mer innen rekkevidde ang forbruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få kjøpe begge lyktene mine, men blir vel å koste mer enn det smaker kontra å få tak i uorginale pinner.

begge? hvilken type ? pris?

Er til E39, om du bare trenger styrepinnene er det bare å komme å hente er delelykter som går på skroten uansett.

Har du et tlf-nr ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refererte til forbruk på 305 jeg, leste en plass at det la på 60-80l/t, men kan godt være feil ja.

5.7l er vel 350-blokka, går sikkert litt mer der :)

Tror Volvo-seksere eller BMW-sekserne er litt mer innen rekkevidde ang forbruk :)

Er vanskelig å tenke seg til forbruk før man har testet ihvertfall. Jeg hadde nok sikkert gått ned 10-12% i forbruk om jeg gikk til f.eks en moderne 305 (5l) på 250hk, uten å miste noe toppfart. synd ingen maskinprodusenter oppgir g/kwh på maskinene de selger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KADUMEIN.COM og SALTEN DEKKSENTER Arrangerer trackday 28 og 29 mai 2011

VI TRENGER NOEN FLERE FORHÅNDSBETALENDE DELTAGERE.

Bindende påmelding ...

Pris pr bil 1000kr. Publikum Gratis.

Forhåndsbetaling MÅ skje snarest til konto nr: 4509 22 01450

SISTE FRIST FØR BETALING 10.MAI

Merk betalingen med: Fullt Navn, telefon nummer og Trackday

Skulle det ikke bli nok påmeldte og det ikke blir treff, blir pengene refundert.

Hvis det er noe dere lurer på kan dere enten spørre her, sende mail til styret@kadumein.com, eller ringe til Øyvind på 41423925 / Per Jonas 91662486 for de som synes det er enklest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...