MikaelR Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 går nu i ei fadelig fart mot strøken og kjørbar førr min del Da har jeg et budskap: Ikke trim! hehe.. har du mista trua på trimming?
Frode_E30 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 går nu i ei fadelig fart mot strøken og kjørbar førr min del Da har jeg et budskap: Ikke trim! hehe.. har du mista trua på trimming? Slettes ikke, men jo mer man trimmer, jo oftere går det galt. I mitt tilfelle var det jo fabrikksfeil dessverre
danielo Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 noen som har en e36 stående ? trenger en bærekule tror jeg.... skulle også hatt innsugsbelgen fra en m42 eller m44 ? motor !
MikaelR Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Det står en e34 med M50 motor på metall å gjenning vis noen treng dela vet ikke om det e en 2.0l eller 2.5l
FredrikWake Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Kor finn æ bodøs beste børsteløse maskinvask? Eller eventuelt en trygg børstevask som ikke ripa lakken? Hvis det finnes da...
Odd-M Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Børstevask er NJET! Det er også den børsten som du finner i selvvasken. Dette blir det mye riper av. Børsteløs gjør det ikke rent. Jeg bruker selvvasken på Esso Bodøelv eller Shell Humør. Da får jeg stå innendørs og vaske skikkelig for hånd.
FredrikWake Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Børstevask er NJET! Det er også den børsten som du finner i selvvasken. Dette blir det mye riper av. Børsteløs gjør det ikke rent. Jeg bruker selvvasken på Esso Bodøelv eller Shell Humør. Da får jeg stå innendørs og vaske skikkelig for hånd. Sant nok. Aldri tatt børstevask, men har hørt at noen er faktisk ganske OK? Noen som har erfaringer med bilvaskinga i Thalleveien? 250kr for innvendig og utvendig. Dem skal visst til og med vaske i kroker ved dørhengslene og rundt bagasjeluke osv.
Kvasi Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Begge statoilstasjonene har nye vaskemaskiner i sommer/høst så vil tro de er de beste.
Odd-M Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 "Våre nye landsmenn" som gnikker rett på med svamp og oppvaskmiddel? Nei takk. Det er som å vaske kroppen med aceton og stålull. Børstevask er noe dritt uansett hvilke børster som brukes. Slik vasker en ekte entusiast: http://www.detailersclub.no/index.html/ ... mies-2-r14
Tommen325 Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Thalleveien e ihvertfall IKKE et alternativ!
FredrikWake Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Thalleveien e ihvertfall IKKE et alternativ! Hehe Da fortsett vi å kjør på med dobbel børsteløs vask under happy hour på Shell, og så ta siste rest på selvvasken
MikaelR Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Den e36 325 min døde etter å ha vært i Shell vasken fikk vann i ECU
FredrikWake Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Den e36 325 min døde etter å ha vært i Shell vasken fikk vann i ECU Ouch...
MikaelR Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Den e36 325 min døde etter å ha vært i Shell vasken fikk vann i ECU Ouch... Va mye rart med den bilen etter at jeg hadde vaska den så kunne jeg hør at vann skvulpa i luftanlegget
Kvasi Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Den e36 325 min døde etter å ha vært i Shell vasken fikk vann i ECU Ouch... Va mye rart med den bilen etter at jeg hadde vaska den så kunne jeg hør at vann skvulpa i luftanlegget Har en kompis som hadde en kjipere i vaskemaskin engang. Hadde nettop kjøpt eskeny mercedes sl og tok en børsteløs, og maskinen trødde dysene inn i sida på bilen og dro dem nesten hele bilens lengde. Han var nesten litt irritert etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå