FredrikWake Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Nedkjøringen til banen er ca her:) Det er krunglete å komme seg ned med lav bil btw http://maps.google.no/maps?saddr=Bod%C3 ... 4&t=m&z=12 Takk takk Så i tråden din at du planlegger å dra i dag så tenkte å ta turen å kikke kanskje.. Min er ikke plagsomt lavt men greit å være obs på det. Good Kjører i 11:30 tiden og blir der til det blir mørkt Var en Supra der i helga, og den kom seg opp og ned, så det er ikke noe stort problem egentlig
Nils Magnus Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Fast pris for medlemmer er 239 på carwash spesialisten (auto bilpleie) Normal Pris 289,-
MikaelR Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Ligg en e30 til salg på Rognan ser ut som en grei bil å bygg noe fint utav http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33051497
Elliott Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 noen som træng nå e30 interiør-dela? eventuelt nå anna dokker mangla?
Kvasi Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 noen som træng nå e30 interiør-dela? eventuelt nå anna dokker mangla? Den på bertnes?
MikaelR Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 noen som træng nå e30 interiør-dela? eventuelt nå anna dokker mangla? Den på bertnes? Den ska selges i dela men æ har vært å sett på den, å det e ikke så mye dela å hent der
Elliott Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 noen som træng nå e30 interiør-dela? eventuelt nå anna dokker mangla? Den på bertnes? Nei har min på tverlandet, har dobbelt opp med interiør...
Kvasi Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 noen som træng nå e30 interiør-dela? eventuelt nå anna dokker mangla? Den på bertnes? Den ska selges i dela men æ har vært å sett på den, å det e ikke så mye dela å hent der Snakka med ham her på forumet, tenkte å sjekke ut om viskeroverføringen på den er bedre enn min.
Kvasi Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 noen som træng nå e30 interiør-dela? eventuelt nå anna dokker mangla? Den på bertnes? Nei har min på tverlandet, har dobbelt opp med interiør... Eneste interiør jeg skulle hatt er sorte og grå dørtrekk til bakdørene. Har du?
Elliott Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Eneste interiør jeg skulle hatt er sorte og grå dørtrekk til bakdørene. Har du? Har bare 2 dørs deler desværre men har slike trekk til 2 dørs ja
Dan Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Noen her inne som kjenner til en Chevy van med prøveskilt? Lå bak den mellom Fauske og Valnesfjord (den fortsatte i retning Bodø) og det var skikkelig go V8-er lyd i den. Så ikke ut som original eksos heller. Jeg måtte jo henge meg på da den tok en forbikjøring bare for å høyre godlyden gjennom Røvikatunnelen. Det brummet skikkelig
bmw vin rød Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 noen som kjenner til en bmw e46 som står på p-plass til bodin-leir uten skilt og flate dekk
Kvasi Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Nån som veit av alurør og bend innenfor kjøreavstand?
henfjel Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 noen som vet om et sted med løftebukk (evt. grav) som man kan få lånt et par dager ei helg? skulle ha bytta eksos, traversforinger, bakbremser ++ på bilen
Kvasi Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Noen som trenger en god "musikalsk" sub? Vurderer å bytte ut en 10" JL audio for å få alt i samme merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå